Функції та їх властивостіПідготовка до контрольної роботи
1. Знайдіть значення функції, якщо х = 3у=х3 −2х у=33−2∙3= 27−6= 21
2. Знайдіть область визначення функції:у=834−х 34 - х = 0 Х = 34 Д: х≠ 34
2. Знайдіть область визначення функції:у=2523−х 23 – х >0-x > -23х < 23 Д: х € (-; 23)
3. Знайдіть нулі функції:𝑓𝑥=24−6𝑥 𝑓𝑥=024 – 6х = 0-6х = -24х = -24 : ( -6)х = 4
3. Знайдіть нулі функції:𝑓𝑥=7𝑥2−21𝑥 𝑓𝑥= 07𝑥2−21𝑥 = 07х (х – 3) = 07х = 0 або х – 3 = 0х = 0 х = 3
4. Побудувати графік функції, знайти проміжки зростання і спадання функціїу=х2-3 Функція зростає на проміжку(0; )Функція спадає на проміжку (-; 0)
5. Розглянути функцію і знайти:1) f (4), f (-2)х = 4f (4)= 4х = -2f (-2)= 4
5. Розглянути функцію і знайти:2) Значення х, при якому f (х) = -1, f (х) = 3-0,61,6-1,82,84,8
5. Розглянути функцію і знайти:3) Область значень функціїЕ: [-2; 4]
5. Розглянути функцію і знайти:4) Проміжки зростання і спадання функції Спадає на:(-2; 1)(4; 6)Зростає на:(1; 4)
6. Визначте, парна чи непарна функція:𝑓𝑥=4𝑥5+9𝑥7 𝑓−𝑥=4(−𝑥)5+9(−𝑥)7= −4𝑥5+−9𝑥7= −4𝑥5+9𝑥7= −𝑓𝑥 - функція непарна
6. Визначте, парна чи непарна функція:𝑓𝑥=5𝑥4+7𝑥6 𝑓−𝑥=5(−𝑥)4+7(−𝑥)6= =5𝑥4+7𝑥6= 𝑓𝑥 функція парна
Домашнє завдання
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект