Презентація до уроку з математики " Множення багатоцифрових чисел на двоцифрове" у 4 класі допоможе учителю при подачі нового матеріалу при онлайн навчанні.
Згадаємо! Для знаходження результату множення на двоцифрове число, треба перший множник помножити окремо на десятки й одиниці, а результати додати. На основі переставного закону дії множення можна спочатку помножити число на одиниці, а потім – на десятки.32 ∙ 36 = 32 ∙ (30 + 6) = 32 ∙ 30 + 32 ∙6 = = 960 + 192 = 1152
Склади і розв’яжи рівняння. Невідоме число зменшили у 23 рази і дістали 828. Знайди невідоме число. х : 23 = 828 828 х = 828 ∙ 23 23 х = 19044 2484 19044 : 23 = 828 1656 19044
Номер слайду 9
ЗАДАЧА Один вертоліт пролетів 480км, а другий – 800км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год менше. Скільки годин був у польоті кожен вертоліт, якщо їх швидкість однакова?Розв’язання1) 800 – 480 = 320 (км) – більше пролетів другий вертоліт;2) 320 : 2 = 160 (км/год) – швидкість обох вертольотів;3) 480 : 160 = 3 (год) – час першого вертольоту;4) 800 : 160 = 5 (год) – час другого вертольоту Відповідь: 3 год був у польоті перший вертоліт і 5 год – другий.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Швидкість. Час. Відстаньоднакова?, на 2 год менше480км?800км