Трудове навчання. 9 клас. Презентація до уроку на тему: "Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Розрахунок бюджету проекту. Технологія виготовлення янгола."
Загальноосвітня школаІ - ІІІ ступенів № 11м. Бердичів. Презентація уроку. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Технологія виготовлення янгола. Лойко Лариса Євгеніївна вчитель трудового навчання2019 н. р. м. Бердичів
Номер слайду 2
Девіз уроку: Шукай краси, шукай добра. Вони – усе, вони є всюди. І. Я. Франко
Номер слайду 3
Закінчи речення: Декоративно-ужиткове мистецтво – один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують…Декоративне означає…Ужиткове означає, що речі мають…Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва - зробити…
Номер слайду 4
Прийом «Закінчи речення»Декоративно-ужиткове мистецтво – один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують…(естетичні та практичні якості)Декоративне означає…(«прикрашати»)Ужиткове означає, що речі мають…(практичний ужиток, а не лише є предметом естетичної насолоди). Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва - зробити…(гарним речове середовище людини, її побут).
Номер слайду 5
Види декоративно - прикладного мистецтва
Номер слайду 6
Тема. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Розрахунок бюджету проекту. Технологія виготовлення янгола. Мета. Ознайомити учнів з конструкційних матеріалів, можливими способами їх поєднання; Розвивати вміння та навички роботи з різними конструкційними матеріалами; Розвивати охайність, естетичні смаки; Виховувати працелюбність, повагу до традицій українського народу. Завдання уроку:обрати конструкційні матеріали для виготовлення виробу.обрати технологію виготовлення виробу та виготовити виріб.
Номер слайду 7
Національний музей українського народного декоративного мистецтвам. Київ
Номер слайду 8
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Колечко С. С. «Ангел небесний». 2010 р. Мідь, емаль, дерево. Жоголь Л.Є. «Вічне». 2004 р. Вовна, металева нитка; ручне ткацтво
Номер слайду 9
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!» Кисельова Т. Г. «Блюз для ангела» 2005 р. Бавовна, льон, конопля, золота нитка; авторська техніка Козак С. М. «Ранковий янгола». 2011 р. Шамот, глазур; гончарство, ліплення. Ядчук-Богомазова Т. С., м. Луцьк. Панно «Архангел Уриїл», панно «Архангел Чамуїл», панно «Архангел Рафаїл»Шовк; гарячий батік
Номер слайду 10
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Пікуш Н. Г. «Ангел, що сумує». 2007. Вовна, бавовна; ручне ткацтво. Борисенко Н. В. «Мій ангел». 2010. Вишивка, текстиль
Номер слайду 11
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Базак М.І. «Ангел». 2002 р. Вовна, бавовна. Базак М.І. «Ангел з чорним і білим крилом». 1988 р. Вовна, металева нитка; ручне ткацтво
Номер слайду 12
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Мисковець Т. Г. «Благовіщення». Вовна, металева нитка; ручне ткацтво
Номер слайду 13
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Попова А. В., м. Луцьк, «На крилах радості та смутку». 1997 р. Вовна, бавовна; ткацтво. Гронська Н. О. «Ангел благовіщення» (фрагмент триптиха «Ангели»). 2007 р. Шовк, папір; авторська техніка.
Номер слайду 14
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Гронська Н. О., триптих «SIGNUM», 2011 р. Шовк; гарячий батік. Бланк О. А., із серії «Сон у зимову ніч», 2009 р. Глина, шамот, емаль, люстр, ліпленняІсупова Н. М., «Золотий ангел» 2011 р. Глина, кольорові емалі, розпис, полива, ліплення «Ангели-охоронці Тон і Нот» 2011 р. Глина, кольорові емалі, розпис, полива, ліплення
Номер слайду 15
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Галенко М. А., «Ангел», 2011 р. Шамот, емаль, мідь, ліплення. Козак Н. М. «Різдвяний янгол», 2011 р. Шамот, глазур, ангоби, золото, ліплення
Номер слайду 16
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Томашевська В.І. «Ангел-охоронець». 2011 р. Глина, емалі, скло, полива, ліплення, високий випал. Семенко Г. О., «Янгол у спокої», 2011 р. Шамот, ангоби, поливи
Номер слайду 17
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Ісупова Н. М., «Ангел з птахами», 2011 р. Глина, емалі, розпис, полива, ліплення. Красюк Л. А., «Ангели в моєму домі», 2011 р. Шамот, емаль
Номер слайду 18
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Галенко М. А. «Трійця». 2011 р. Шамот, емаль, ліплення
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Кадочніков С. П.«Ваза декоративна різдвяна», 2010 р. Скло, гута, матування Янгол любові», 2010 р. Скло, кришталь, авторська техніка«AB OVO», 2011 р. Скло, кришталь, камінь
Номер слайду 21
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Базак М. І., «Задуманний», 2011 р. Живопис на скліБазак М. І., «З книжкою», 2011 р. Живопис на склі
Номер слайду 22
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Бородай О. А. та Бородай Ю. О., «Музика», 2011 р. Дерево, мідь, емаль. Колечко Т. М., «Неминучість», 1995 р. Мідь, емаль, дерево
Номер слайду 23
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Кадочніков С. П., «Птах щастя», 2009 р. Бронза Дудін В. В., «Улов фараона», 2011р. Скло, гравірування, авторська техніка
Номер слайду 24
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Світлої радості та теплоти додають експозиції представлені на виставці різдвяні ляльки Г. Дюговської, І. Кіршиної, Е. Нібак, М. Сичової.
Номер слайду 25
Арт-проект «Ангеле мій, охоронцю мій!»Дюговська Г., «Слов'янська берегиня», 2008 р. Метал, дерево, бавовна, авторська технікаІльїнський А. О., композиція«Вертеп», 2011р. Шамотна маса, ліплення
Номер слайду 26
Які види декоративного мистецтва були у музеї?Які конструкційні матеріали використали майстри у своїй творчості?
Номер слайду 27
Виготовлення янгола фото
Номер слайду 28
Послідовність виготовлення янгола. Виготовлення голови янгола (обличчя, волосся)2. Виготовлення плаття 3. Виготовлення рук4. Виготовлення крил5. З'єднання деталей виробу
Номер слайду 29
Матеріали та інструменти. Тканина (мішковина)Синтепон. Нитки, мотузка з шпагату. Мереживо. Шовкова стрічка. Ножиціклей
Номер слайду 30
Виготовлення голови. Голова. Волоссянімб
Номер слайду 31
Виготовлення плаття
Номер слайду 32
Виготовлення рук та крил
Номер слайду 33
З'єднання деталей виробу
Номер слайду 34
Ангел. Ніхто не знає силу своїх здібностей, поки він не випробував їх. Джон Локк. Дякую за увагу!
Номер слайду 35
Підсумок уроку. Тепер я вмію…Я виготовив(ла)…Я прорахував(ла)…На цьому уроці мені вдалося…На уроці я не зміг(змогла)…Після уроку я замислився(лась) про…
Номер слайду 36
Висновки:організація занять декоративно - прикладним мистецтвом на уроках трудового навчання створює оптимальні умови для прилучення школярів до надбань національної культури і формування прагнення до їх примноження на основі власної предметно-практичної діяльності.