Презентація до уроку на тему "Людина починається з добра" за твором В.Сухомлинського "Добре слово"

Про матеріал
Матеріал презентації має допомогти дітям усвідомити значення добра як життєвого вибору в духовному становленні особистості; створити ситуацію, за якою учень може виявити доброту і відчути від цього задоволення; виховує ціннісні орієнтири, схильність безкорисливо чинити добро, щирість, чуйність, милосердя
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я всміхаюсь сонечку:— Здрастуй, золоте! —Я всміхаюсь квітоньці —Хай вона цвіте!Я всміхаюсь дощику:— Лийся, мов з відра!Друзям усміхаюся — Зичу їм добра!КЗ «Грушівський ліцей»Учитель: Ніколенко Наталія Олександрівна

Номер слайду 2

Працювати на уроці будемо під гаслом… Щоб прочитати гасло, треба відновити послідовність рядків, що переплуталися. Не просто слухати, а чути. (1)Не просто відповідати, а міркувати. (3) Дружно і плідно працювати. (4)Не просто дивитися, а бачити.(2)

Номер слайду 3

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 4

На уроці ми …Уважні РозумніОрганізовані Кмітливі

Номер слайду 5

Епіграф до уроку. Врятує світ краса – Завжди так говорили. Тепер врятує світ лиш доброта. Бо однієї вже краси занадто мало. Бо стільки всюди зла – людина вже не та. Тож люди на землі!Спішіть добро творити,Щоб нам не згинути у морі зла. Щоб кожен міг серед краси прожити У царстві справедливості й добра. Про що говориться в цьому вірші? До чого нас закликає поет? Чому потрібно поспішати?

Номер слайду 6

Людина починається з добра

Номер слайду 7

Тлумачний словничок. Добро – корисна справа. Доброта – чутливе, дружнє ставлення до людей

Номер слайду 8

Як ви думаєте, з чим можна порівняти доброту, добро ?Побудова «павутинки».

Номер слайду 9

Красива легенда Коли народжується дитина, Бог запалює на небі нову зірку і посилає до дитинки ангела – охоронця. Уві сні ангел цілує дитя тричі: в чоло – аби воно було розумне, в личко – щоб було красиве, та в груди, аби здоров’я, любов і доброта вселилися в його тіло, серце та душу і були разом з ним протягом усього його життя.

Номер слайду 10

Я познайомлю вас із нашою гостею. Це свічечка. Погляньте, яка у неї вогненна зачіска. Вам приємно дивитися на її полум’я? А якщо піднести руки ближче до вогника, що ми відчуємо?Як ви гадаєте, чи може людина світитися, як свічка, і дарувати світло і тепло?За якої умови це може статися?Нехай свічечка залишиться з нами і нагадує нам, якою людиною треба бути. Майбутнє кожної дитини закладається ще в дитинстві. І допомагають нам в цьому батьки, вчителі, гарні книги.

Номер слайду 11

Готуючись до уроку, ви працювали над проектною роботою. Клас був поділений на  групи: група «Інформаційне бюро», група «Довідкове бюро», група «Театральна» .

Номер слайду 12

Василь Олександрович. Сухомлинський. Народився 28 вересня 1918 року

Номер слайду 13

Номер слайду 14

В. Сухомлинський (ліворуч) з сестрою Меланкою і братом Сергійком

Номер слайду 15

Павлиська загальноосвітня школа імені В. О. Сухомлинського

Номер слайду 16

Все своє життя присвятив дітям

Номер слайду 17

Для дітей В. О. Сухомлинський написав близько 1200 творів

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Виступ групи “ Театральна”.Інсценізація вірша І. Сварника «Найкраща риса»

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ДОБРЕ СЛОВО

Номер слайду 22

Яку назву має оповідання з яким ви познайомились ?Чому воно так називається?Про кого це оповідання?Що сталося з дівчинкою?

Номер слайду 23

СЛОВНИКОВА РОБОТАОслінчик. Стільники

Номер слайду 24

Ослінчик. Переносна кімнатна лава для сидіння.

Номер слайду 25

Стільники. Бджолині будівлі з воскових комірок, призначені для вирощування потомства, розміщення кормових запасів і бджіл.

Номер слайду 26

Вибіркове читання. Прочитати, що і у скільки років трапилося з дівчинкою. Як родичі рятували дівчинку?Прочитайте речення в якому говориться, скільки років було бабусі. Прочитайте, що принесла бабуся дівчинці. Прочитайте, через що Олине серце забилось сильніше. Прочитайте кінцівку тексту. То в чому велика сила, що допомогла дівчинці одужати?

Номер слайду 27

Аналіз прочитаного оповідання. Технологія «Ромашка Блума»Прості ( знання – що?, де?, чому?) : Що трапилося з Олею, коли їй виповнилося 5р.? Уточняючі( чи правильно я зрозумів що?) : Чи правильно я зрозумів,що Олені родичі для лікування приносили їжу? Пояснюючі( Чому ви так вважаєте?) : Чому Олю вилікувало сердечне бажання бабусі?Практичні (як би ви вчинили? ) : Що б ви принесли, коли провідували хворого?. Оцінюючі(що гарного,що поганого) : Як ви вважаєте чи можна забувати про рідних?Творчі: (що було б якби?) Чи зміниться відношення родичів до сліпої прабабусі Надії

Номер слайду 28

Вправа «Криголам»( для характеристики героїв)Б – бабуся. А – Б –У – С – Я –

Номер слайду 29

Вправа «Криголам»Б – бабуся. А – старенька. Б – добра. У – розумна. С – сердечна. Я – ясна

Номер слайду 30

Конкурс на краще продовження оповідання. - Як можна продовжити це оповідання? Попрацюйте в групах.- Зачитайте своє продовження.

Номер слайду 31

Гра “Комплімент”.

Номер слайду 32

Добре слово не робити зла. Перший крок все добре до добра від людини. Все красиве в і лід розігріва. світі від сонця,

Номер слайду 33

Творча робота в групах. Сьогодні ми збираємо золоті зернини добра, розсипані у творах В. О. Сухомлинського. Ви читали в групах оповідання Сухомлинського. Зараз перевіримо як ви їх запам’ятали за допомогою кубика Блума. Кубик Блума«Білка і добра людина»1. Назви героїв твору .2. Запропонуй визначити відчуття, які виникли у серці Доброї людини, коли загрожувала небезпека.3. Придумай, що могла розповісти білочка діткам про Добру людину.4. Поясни, чому білочка плигнула на плече Доброї людини?5. Поділись , чи змінювались твої відчуття під час читання тексту?6. Чому навчає нас цей твір? 

Номер слайду 34

Кубик Блума«Дивний мисливець»1. Назви героя оповідання.2. Запропонуй риси характеру героя твору.3. Придумай, чим міг займатися дід Максим на полюванні?4. Поясни, як ми повинні ставитись до тварин?5. Поділись, чому герой оповідання називається дивний мисливець?6. Чому вчить нас цей твір?

Номер слайду 35

Кубик Блума«Образливе слово»1. Назви героїв твору.2. Запропонуй визначити основну думку твору.3. Придумай , як ти вважаєш, автор описав справжню історію чи вигадану?4. Поясни, що трапилось одного разу з хлопчиком, чи простила його мати?5. Поділись своїми враженнями від твору. Що ти відчував, коли прочитав оповідання ?6. Чому мучила совість сина? 

Номер слайду 36

Гра ,,Гарячий стілець’’Продовжте речення: Моя бабуся захворіла і я…. Маленький братик не може заснути і я…. Мама втомлена прийшла з роботи і я….. Наближається мамине свято і я…. Впала сестричка і я…Друг робить мені зауваження і я…. Товариш просить дати списати і я…. Однокласник тебе підвів і ти….

Номер слайду 37

«Складання дерева життя»

Номер слайду 38

Діти, про що ми говорили на уроці?Де живе доброта? Візьміть сердечка у свої долоньки. Заплющіть очі, подумайте про рідних вам людей, людей добрих, чуйних, щирих, про тих хто вас любить. Ваші сердечка в цю хвилину сповнені любов’ю і ніжністю. Тепло вашого сердечка ви відчуваєте у своїх долоньках. Відчуваєте, яке тепло вони випромінюють? Розплющіть очі. Нехай тепло і доброта ваших сердець не затримується в долоньках. Передайте їх іншим людям, знайомим і незнайомим.rrrrr

Номер слайду 39

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
29 квітня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку