Закріпити знання, вміння,навички учнів у розв’язанні задач,прикладів,та рівнянь на множення і ділення звичайних дробів, ознайомити учнів із історією українського віночка, звичаями та обрядами, пов'язаними з цим чудовим оберегом.
Математичний віночок знань. Тема уроку: Розв’язування задач, прикладів та рівнянь на множення і ділення звичайних дробів.
Номер слайду 2
Поетична хвилинка
Номер слайду 3
Сьогодні на уроцізакріпимо знання, вміння,навички учнів у розв’язанні задач,прикладів,та рівнянь на множення і ділення звичайних дробів;будемо розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, кмітливість, творчі здібності учнів;більше дізнаємось про одну цікаву давню українську традицію;поговоримо про обряди та звичаї наших предків.
Номер слайду 4
На базарі їх не купиш,На дорозі не знайдеш,Їх не зважиш на терезах,І ціни не підбереш
Номер слайду 5
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 6
Відповідь до домашнього завдання195211,1321,2 БГІОЕРОБЕРІГОберіг долі - предмет життя, що оберігає.
Номер слайду 7
Сплетемо вінок український сьогодні Із ромашок, барвінку, калини. Із волошок, незабудок, цвіту яблуні. Це народний символ України. “Хто вміє віночок вити – той вміє життя любити”
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Сформулюйте правило множення двох дробів. Які властивості множення мають місце при множенні дробів? Як помножити два мішаних числа? Як знайти дріб від числа? Які числа називають взаємно оберненими?
Номер слайду 12
Сформулюйте правило ділення дробів. Як поділити два мішаних числа?Як поділити натуральне або мішане число на дріб?Як знайти число за значенням його дробу? Сформулюйте властивості ділення.
Номер слайду 13
Виконати ділення:
Номер слайду 14
Спростити вираз:
Номер слайду 15
Розв’язати рівняння:
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Фізкультхвилинка. Сплетемо віночок з квітів та стрічок - коло руками, вдихаємо повітря. Візьмемо в дубочка трохи гілочок - максимально тягнемось вгору. У барвінка гілочки пружні та гнучкі - присідання додолу. Зв’яжемо докупи гілочки тонкі - імітуємо руками в’язання вінка. На вітру гойдаються мак, ромашка, хміль. – нахили вліво-вправо. Додолу нагинаються трави золоті. – нахили вперед. Колом обертається святковий наш вінок, - рухи головою по колу. Сядемо за парти, продовжимо урок. – сідаємо на місця
Номер слайду 18
Світло-брунатну стрічка– символ землі – годувальниці. Жовта стрічка – символ сонця. Світло-зелена стрічка – символ краси і молодості. Блакитна стрічка – символ неба. Синя – символ води. Жовто - гаряча стрічка – символ хліба. Фіолетова стрічка – символ мудрості людини. Малинова – символ душевності, щирості. Рожева – символ достатку.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
350 км. Відповідь: 125 км. Відстань між двома містами дорівнює 350км. Автомобіль проїхав 𝟓𝟏𝟒 відстані. Скільки кілометрів проїхав автомобіль?
Номер слайду 21
120 т??
Номер слайду 22
6 л0,3 л0,3 л. Відповідь: 20 банок. Скільки банок місткістю 0,3 л потрібно, щоб розлити в них 6 л варення?0,3 л
Номер слайду 23
Магазин продав 56 кг огірків, причому огірки становили 4/7 всіх овочів. Скільки кілограмів овочів продали?56 кг4/7 Відповідь: 98 кг.?
Номер слайду 24
деталей ?До обіду робітник виготовив денної норми, а після обіду – решту 36 деталей. Скільки деталей становить денна норма? До обіду. Відповідь: 78 деталей. Після обіду решту 36 деталей
Номер слайду 25
24 год48 год. Відповідь: 16 год.
Номер слайду 26
І деньІІ деньІV деньІІІ день2400 км?Відповідь: 840 км.
Номер слайду 27
Хто найкмітливіший Відповідь: Як набрати рівно 1 л води, користуючись банками місткістю 3 л і 5 л?Буханка хліба важить півкілограма і півбуханки. Скільки важить ціла буханка?1 л3 л5л