Сьогодні на уроцізакріпимо знання, вміння,навички учнів у розв’язанні задач,прикладів,та рівнянь на множення і ділення звичайних дробів;будемо розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, кмітливість, творчі здібності учнів;більше дізнаємось про одну цікаву давню українську традицію;поговоримо про обряди та звичаї наших предків.
Фізкультхвилинка. Сплетемо віночок з квітів та стрічок - коло руками, вдихаємо повітря. Візьмемо в дубочка трохи гілочок - максимально тягнемось вгору. У барвінка гілочки пружні та гнучкі - присідання додолу. Зв’яжемо докупи гілочки тонкі - імітуємо руками в’язання вінка. На вітру гойдаються мак, ромашка, хміль. – нахили вліво-вправо. Додолу нагинаються трави золоті. – нахили вперед. Колом обертається святковий наш вінок, - рухи головою по колу. Сядемо за парти, продовжимо урок. – сідаємо на місця
Світло-брунатну стрічка– символ землі – годувальниці. Жовта стрічка – символ сонця. Світло-зелена стрічка – символ краси і молодості. Блакитна стрічка – символ неба. Синя – символ води. Жовто - гаряча стрічка – символ хліба. Фіолетова стрічка – символ мудрості людини. Малинова – символ душевності, щирості. Рожева – символ достатку.