« Якщо хочеш досягти успіху, продовжуй вірити в себе і тоді, коли в тебе вже ніхто не вірить » Авраам Лінколь
Номер слайду 3
Словникова робота Успіх - це позитивний результат, який ти отримуєш від систематичного виконання своєї роботи.
Номер слайду 4
Вивчаймо мову українську – Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну, Прекрасну, милу і чудову, Як материнську пісню колискову! А . Кащенко
Номер слайду 5
Тема: Написання не з прикметниками
Номер слайду 6
Не з іменниками пишеться разом, якщо: слово не вживається без не: нежить, невід, ненависть, нероба; додаванням не до слова утворюється іменник із протилежним лексичним значенням (до нього можна дібрати синонім): щастя — нещастя (горе); воля — неволя (рабство). СИНОНІМИ - слова, які звучать по-різному, але близькі за значенням: турботлива матуся — дбайлива матуся.
Номер слайду 7
Не з іменниками пишеться окремо, якщо: • у реченні є протиставлення: не сум, а радість; не зло, а добро; • не стосується іменника-присудка: Кров — не вода, а серце — не камінь (Народна творчість).
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Фізична хвилина Встаньте,діти, посміхніться, Землі нашій поклоніться За щасливий день вчорашній. І до сонця потягніться. В різні боки нахиліться. Веретеном покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
То було дуже-дуже давно. Жив в одному краю, служив Господу Богу і людям єпископ Миколай. Усі знали, який він добрий та щедрий. Ще змалечку він ніколи не проходив повз людське горе. Був дуже тихим і незлостивим. Шанував своїх батьків. Молився, щоб у світі було більше справедливості, миру, добра й милосердя. Коли не стало батьків, Миколай роздав своє майно людям, а сам став священником. Він зробив багато добра за своє життя. А так як він не хотів наживати слави на чужому горі, то робив усе таємно.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Домашнє завдання Написати листа до Святого Миколая вживаючи –не з прикметниками; (за підручником) вправа 272 письмово, Група А ІІ завдання Вивчити правила
Номер слайду 14
Незакінчене речення Сьогодні на уроці я дізнався про… Найбільш цікавим було… Я не вмів, а тепер умію… Урок запам’ятається мені тим, що…