Мета:актуалізувати наявні предметні мистецькі (музичні, образотворчі) компетентності учнів, сформувати уявлення про походження мистецтва; .формування компетентності навчання впродовж життя.
Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Віктор Зарецький“Витоки мистецтва”
Номер слайду 8
Оксана Шапкаріна «Вишневий компот»
Номер слайду 9
Формат
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Дослідіть зміст сюжетів наскельних малюнків. Визначте і назвіть, якими художніми матеріалами користувались прадавні художники.
Номер слайду 18
Печерний комплекс ЛААС-Гааль, Сомаліленд. Наскельні зображення Тадрарт-Акакус, Лівія Національний парк Серра-да-Капівара, Бразилія. Печера Шові, Франція
Номер слайду 19
Практичні завдання
Номер слайду 20
Сходинками до майстерності:• Наміть контур форми тварини.2. Потрібно зім’яти папір (Це допоможе надати паперу вигляду кам’яної брили)3. Потім переходимо до тонування малюнка.