«Скарбничка знань”Розділ науки про мову, який вивчає словосполучення та речення, називається…Розділ науки про мову, який вивчає вживання розділових знаків у реченні та тексті, - це…Граматична основа речення - …Я знаю такі другорядні члени речення…Додаток відповідає на питання…На питання як? де? коли? чому? навіщо? відповідає другорядний…Означення підкреслюємо…
Фізкультхвилинка: Трава низенька-низенька, ( Усі присіли)Дерева високі-високі. (Піднімають руки вгору)Вітер дерева колише-гойдає (Обертаються)То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)Птахи летять – відлітають, (Махають руками)А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).
ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМЗаписати речення, розставити розділові знаки. Підкреслити однорідні члени речення. 1. Скрізь пахне грушею медом малиною. І роси і квіти і трави із зорею вітають мене. Мама навчила любити мене роси і трави вербу і калину.4. Літня ніч була темна але тиха.5. Настане душне і гаряче літо.
«МОВНИЙ КОНСТРУКТОР»Перетвори пари речень на одне речення з однорідними членами. Однорідні члени поєднай сполучниками. Запиши утворені речення в зошит. Я йшов лісом. Я збирав кольорові листочки.Їжак збирає листочки. Із них їжак зробить м’яку постіль.Із дому я вийшов рано. Додому повернувся пізно.
Використані джерела Грамотій. Українська мова. 5 клас. Зошит для успішного набуття орфографічних та пунктуаційних навичок (для шкіл з українською мовою навчання).— X,: «Ранок», 2011. — 96 с. ХворостянийІ. Г. Українська мова: лайфхаки — Харків: Вид –во «Ранок», 2018. — С.198-202. Морозова Л. Г. Українська мова. 5 клас: Плани-конспекти уроків. 2-е видання, Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2002. — 304 с.