Запропонована презентація - супровідний матеріал до уроку узагальнення, систематизації знань із теми "Прикметник". Вона містить цікаве унаочнення, котре відповідає сучасним компетенціям освіти.
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок із теми «Прикметник»
Номер слайду 3
Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Прикметник»; удосконалювати навички застосовувати теоретичні знання на практиці; правильно вживати прикметники в мовленні, знаходити вивчені орфограми та пояснювати їх; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати повагу до культурної спадщини українського народу.
Номер слайду 4
Веселканадягла веселкастрічокстрічокяк у святовзяла коромислоі пішла до річкидорогою перестрів їїкнязенко Соняшникіз золотим черевичкомпоміряла веселкаякраз на ніжкуот вони й побралися Ігор Калинець
«Квіти, як і люди, – живі, мають душу! Як же їх не малювати, як вони такі красиві! А як прийде весна, та зазеленіють трави, а потім і квіти зацвітуть! Ой Боже мій! Як глянеш кругом, то та гарна, а та ще краща, а та ще чудовіша, та начебто аж посхиляються до мене, та як не промовляють: “Хто ж нас тоді буде малювати, як ти покинеш?” То я все на світі забуду та й знову малюю квіти. Ой, не гнівайтеся на мене, мої близькії й далекії друзі, що я малюю квіти, бо із квітів картини красиві».
Номер слайду 10
Жовто-гарячя ягітка плода роскрилася а с неї визирало блестящє вічько насіня. Тут були темно зелені гарбузи у яскраво жовтих плямах були картаті, і смугасті, кругло-виді, і довгі. Заяц найбільш лякливіший звірок. Десь сухенка гілочька затріщить – косо-окий боягус зараз же прегнеця і сидить нишком за виличезним гарбузом.
Номер слайду 11
Жовтогаряча ягідка плода розкрилася, а з неї визирало блискуче вічко насіння. Тут були темно-зелені гарбузи у яскраво-жовтих плямах, були картаті і смугасті, кругловиді і довгі. Заєць – найбільш лякливий звірок. Десь сухенька гілочка затріщить – косоокий боягуз зараз же пригнеться і сидить нишком за величезним гарбузом.
Номер слайду 12
Від поданих слів утворіть прикметники та доберіть до них по два іменники, щоб в отриманих словосполученнях прикметники належали до різних розрядів. Мати Вишня. Орел
Номер слайду 13
На лузі день знайшов дзвіночкиІ дзвонить ними навкруги, Мов кольоровим звуком хоче Розширить неба береги. Земля, настояна на росах, Збирає кольори живі.І вітерець гасає босий,Згубивши стежку, – по траві. Все в голубому мерехтінні –Шукаю барву цю в собі…І навіть сон, і навіть тіні,І навіть сонце – голубі. Вадим Крищенко
Номер слайду 14
Що для вас було незрозумілим на уроці? Залишилося загадковим?Яка форма роботи сподобалася найбільше? Чим саме?На вашу думку, чому саме веселка була наскрізною лексичною лінією уроку?
Номер слайду 15
Дякую за роботу!Усім веселкового весняного настрою!..