Чого я чекаю від уроку?Я хочу познайомитися з омонімами та омографами. Я бажаю розвивати вміння добирати омоніми та омографи до слів. Я хочу збагатити свій словниковий запас. Я хочу тренувати пам’ять, мислення, увагу. Я хочу виховати в собі ще більшу любов до України та української мови
Логічна хвилинка І група. Розгадай кросворд. Те, що виробляють бджоли з нектару квітів. Водний простір, який містить солону воду. Сильний холод. Те, що дає і корова і коза. Зображення предмета, зроблене олівцем або фарбою. Предмет, що виконує роль цілі в спортивній стрільбі. Установа, в якій зберігаються старовинні речі. Башта-ліхтар, яка вказує шлях суднам. Яскрава червона квітка.
ІІІ група. Яке слово потрібно вписати у клітинки, щоб утворилися нові слова? Скористайтеся підказками. Поясни значення нових слів. Підказки. 1 – квітка, 2-поле пшениці, 3-хитрий рудий звір, 4- крупа, 5- передача м’яча у футболі. арони густ т1. ітра 2. ка 3. ички ет ь тівка улатура цюг ажир ак та 4. ка 5. іка ь ка унок порт{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}
ІV група. Вибери одне із слів і закінчи речення. У телевізова є…Вікна, метал, килим, аптека, ґудзик, їдальня, касета, екран. У птаха є…Папір, лінійка, олівець, дзьоб, настільна лампа, квіти, диван. У корабля є…Спина, стіл, півень, бібліотека, винт, пензлик, ваза, магнітофон. У людини є…Хвіст, крила, стеля, обличчя, гребінець, жало
Дай відповідь на запитання. Якою косою не можна косити?Яким гребінцем не можна розчисатись?Який ключ літає?Яким ключем двері не відчиниш?З якого крану не набереш води?Яке поле не виореш?З якої чашечки ніколи не нап’єшся?Яку державу влітку можна носити на голові?Який кож. Ух не одягнеш на себе?Яким прикл. Адом не розв’яжеш задачу?