Погляньте у вікно, бачите,як сонечко заглядає. Воно хоче поділитися з нами теплом. Простягніть руку і кожен візьміть по промінчику. Нехай це світло і тепло вас на уроці зігріває і додає вам енергійності,креативності та активності. Андрусик С.І., вчитель зарубіжної літератури ЗЗСО «Бихівський ліцей»
МЕТА УРОКУ: схарактеризувати образ головного героя Суботика, його вчинки, ставлення інших персонажів твору; формувати вміння розрізняти поняття «персонаж» і «герой», навички аналізу літературного твору та образу ; розвивати логічне, критичне мислення, творчу уяву, читацьку спостережливість, комунікативну компетентність; виховувати загальнолюдські цінності, життєвий оптимізм.
Робота у творчих групах Дослідити і представити образи героїв твору за завданнями Скласти асоціативне грoно до характеристики героя до появи Суботика і після знайомства з ним. 2.Скласти сенкан про героя. 3. Розгадати кросворд. Група 1. Пан Пляшкер. Група 2. Пані Моркван, Пан Вівторакус. Група 3. Розгадати кросворд.
Суботик – це дивовижна істота у водолазному костюмі; Суботик – це хлопчик, який з’явився у суботу; Суботик – сумний і нудний; Суботик змінив усіх героїв на краще; Пані Моркван сварлива жінка; Пан Пляшкер впевнений у собі чоловік, сміливий; Пан Вівторакус доброзичливий, життєрадісний, запальний; Життя пана Пляшкера змінилося і він став здатним захистити себе та турбуватися про інших. Гра “Вірю – не вірю”
Самостійна робота. Тести 1.Пауль Маар відомий А) польський письменник; Б) німецький письменник; В) французький письменник. 2. Головного героя звати суботик , тому що він появився у А) понеділок; Б)суботу; В) вівторок 3. Єдиним другом пана Пляшкера був А) пан Вівторакус; Б) пані Моркван; В) Пан Амфібер 4. Суботик подарував пану Пляшкеру А) велосипед; Б) машину для здійснення бажань; В) автомобіль 5. Суботик і пан Пляшкер опинилися за одним із бажань А) на безлюдному острові; Б) на великому кораблі; В) в Антарктиді 6. «Малий зелений індіанець у водолазному костюмі» - це … А) пан Анфібер; Б) пан Пляшкер В) Суботик
Інтерактивна гра «Лови помилку» У неділю ішов дощ. Понеділок настав одразу по неділі. У віторок на роботі пан Пляшкер сидів такий спокійний, що це не помітив навіть його начальниу… Вівторакус прийшов як і належить у понеділок. Проте в середу … випало свято і мене відпустили з роботи. У четвер світило сонце. У п’ятницю пан Пляшкер старанно працював цілий день. А в суботу ?