Тема. О.Уайльд «Хлопчик-зірка». Прославлення материнської любові. Добросердечність та милосердя як головні людські цінності.
Мета: продовжити роботу з аналізу казки англійського письменника; підвести учнів до розуміння справжньої краси людини; розвивати мовлення учнів через вибірковий переказ та відповіді на запитання, а також участь у колективному обговоренні; розвивати мислення, пам’ ять, емоційну сферу; виховувати доброту, уважне та турботливе ставлення до матусі; поважне ставлення до чужої думки.
Тип: комбінований урок.
Можна вибрать друга і по духу брата,
та не можна рідну матір вибирати
В. Симоненко
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Кажуть, що зірочка – це чиясь душа.
Як же не згаснути, живучи на землі? Як залишити по собі слід, пам’ять?
Що найголовніше у житті?....
У цих складних питаннях ми і спробуємо сьогодні розібратися.
ІV. Робота над темою уроку
Легенда про Нарциса
Жив вродливий юнак на ім'я Нарцис.
Він був сином річкового бога Кефісса. Німфа Ехо, полонена його красою, жорстоко страждала від нерозділеного кохання. В кінці — кінців, Ехо пішла в гори і там померла, залишивши свій голос.
Так вже вийшло, що серце юнака нікому не відповідало взаємністю.
В покарання Немесида напророкувала Нарцисові випробування: всепоглинаюче почуття кохання без взаємності.
І незабаром пророцтво збулося: в спекотний день юнак схилився над струмком, щоб втамувати спрагу і, побачивши власне відображення в дзеркальній поверхні води, завмер
Нарцис був зачарований, закоханий до нестями.
Він не спав, не їв, тільки милувався собою, поки не помер. На місці, де душа покинула тіло, виросла прекрасна самотня квітка з похиленою головою.
НЕМОВЛЯ Хлопчик-зірка
( справедливий та чесний правитель)
?
?
? ?
?
?
Хлопчик-зірка
( жорстокий, пихатий, грубий)
V. Підсумок уроку
Відповідь на проблемне запитання
VІ. Домашнє завдання
Дати відповідь на одне з запитань: