Презентація містить унаочнення (світлини), які допоможуть учням уявити себе подорожніми, а також вправи (різні види робіт), які їм треба виконати під час уроку.
Презентація надасть уроку динамічності.
Самостійна робота Виписати слова з апострофом. Черв..як, дзв..якнути, електрозв..язок, духм..яний, реп..ях, мавп..ячий, сором..яз-ливий, медв..яний, тім..я, бур..як, верб..я, кр..якати, арф..яр, др..юк, дит..ясла, Р..єпін, узгір..я, п..юре, шістдесят п..ятий, б..юро, ар..єргард, М..юнхен. АР'ЄРГА́РД – частина війська або флоту, яка під час походу йде позаду головних сил з метою охорони їх від нападу.Із перших букв виписаних слів має утворитися фразеологізм, що називає нечулу, байдужу людину. Черства душа.
Вставити замість крапок потрібні слова. Прочитати прислів'я, слова з апострофом записати у зошити транскрипцією. В чужій хаті і __________ б'ється. В ноги кланяється, а за _________ кусає. У нього грошей, як у _______ пір'я. Усолодився, як _________ у хроні. Як усе __________, то не буде чого ковтати. Поки зайця вб'ють, то вола ______________. Довідка: п'яти, черв'як, святкувати, тріска, з'їдять, жаби.
Я редактор Виправити, де потрібно, помилки1 ряд: Вюн, св’яткувати, хлопйя, соломяний, духмяний, слов’яни, дзв’якнути, рибячий, 2 ряд: мавп’ячий, л’ється, медв’яний, сузір’я, пір’їнка, серйозний, повітр’я, без’язикий, 3 ряд: під’йом, під’їхати, двохярусний, Лукянець, моркв’яний, торф’яний, юн’кор, дит’ясла.