Презентація до уроку Поняття про вищу нервову систему, темперамент , характер.

Про матеріал
Презентація до уроку 52 за темою: "Поняття про вищу нервову систему, темперамент , характер."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вища нервова діяльність людини. Темперамент. Характер. Біологія 8 клас Урок №52

Номер слайду 2

мета уроку: Ці знання допоможуть вам: Краще пізнати самого себе;Зрозуміти від чого залежить поведінка людей;Навчитися спілкуватися з людьми, враховуючи їхні індивідуальні особливості.

Номер слайду 3

“ Пізнай самого себе ” На колоні при вході до храму Аполлона у місті Дельфи, що в Греції, викарбовано напис: “ Пізнай самого себе ”. Ці слова були гаслом цілого філософського вчення. Це вчення давньогрецьких філософів можна сьогодні трактувати так: для проникнення в таємниці природи і навколишнього світу велике значення має самопізнання. Греція, м. Дельфи,Храм Аполлона

Номер слайду 4

Афоризм: «Віднайди всьому початок i тоді ти зрозумієш усе». Епіграф до уроку.

Номер слайду 5

Згадайте такі терміни: ЦНС, ПНС, рефлекс, аналізатор

Номер слайду 6

Вправа «Відтермінована відгадка»

Номер слайду 7

Термінологічний словничок. Поведінка людини- це складний комплекс пристосувань, спрямованих на задоволення потреб її організму. Психіка –це внутрішній світ людини, її відчуття і сприйняття, уява, мислення, почуття, пам’ять, воля. ВНД– це сукупність взаємопов′язаних нервових процесів, що відбуваються в головному мозку і забезпечують перебіг поведінкових реакцій людини. Психофізіологія – наука, яка вивчає вищу нервову діяльність, фізіологію психічних процесів та поведінку людини. Збудження- Гальмування-

Номер слайду 8

Історична довідка. Вчення про вищу нервову діяльність розробив Іван Петрович Павлов – видатний російський фізіолог, академік (з 1907 р.), лауреат Нобелівської премії (1904 р.)І. П. Павлов вважав, що відмінності людей залежить від особливостей вищої нервової діяльності: сила нервових процесів- здатність нервових клітин довго працювати; працездатність нервової системи. врівноваженість процесів збудження і гальмування збалансованість процесів збудження та гальмування. рухливість нервових процесів- швидкість переходу процесу збудження у гальмування i навпаки.І. П . Павлов

Номер слайду 9

Типи темпераменту

Номер слайду 10

Яка була б ваша реакція?

Номер слайду 11

Німецький психолог В. Вундт вважав,що в буденному житті треба бути сангвініком, під час важливих подій - меланхоліком, здійснювати пошук оптимальних рішень повинні холерики, а виконувати власні рішення краще за всіх зможе флегматик. Який темперамент кращий?

Номер слайду 12

Формула темпераменту. Перед якоюсь важливою для мене подією я починаю нервувати. Я працюю нерівномірно. Я швидко переключаюсь з однієї справи на іншу. Якщо треба я можу спокійно чекати. Мені потрібна підтримка і співчуття, Коли мені щось не вдається або коли труднощі. З рівними собі я нестриманий та запальний. Я легко роблю вибір. Я завжди доводжу почату справу до кінця.

Номер слайду 13

Формула темпераменту.м=1+5 Х=2 +6 С=3+7 Ф=4+8 РЕЛАКСАЦІЯ

Номер слайду 14

Вправа «Відтермінована відгадка» Червоний, колір вогню, - обирає холерик. Жовтий, колір сонця, - сангвінік. Зелений, колір лісу та трави, - флегматик. Синій, колір глибокого моря, - меланхолік.

Номер слайду 15

Характер- це сукупність відносно сталих психологічних рис людини, які виявляються в різноманітних сферах її життя. Характер- це те, в чому виявляється напрям воліЛюдина без волі нагадує автомобіль без двигуна: все начебто і виглядає солідно, а користі ніякої. На формування характеру впливають: спадковість, соціальне середовище, стан здоров′я, самотренування.

Номер слайду 16

Вправа «Квітка класу»на аркуші паперу намалювати ромашку, на пелюстках якої потрібно написати свої позитивні якості характеру, а в серединці своє ім’я. Кожен учень кладе квітку до кошика і промовляє написане.

Номер слайду 17

Домашнє завдання Високий рівень — учні повинні «попрацювати психологами»: протестувати своїх батьків та визначити їх тип темпераменту. Зробити висновок про наслідування рис темпераменту. Сторінка у підручнику 222. Достатній рівень — враховуючи власні риси темпераменту, розробити рекомендації відносно органiзацiї навчання, майбутнього вибору професії, збереження здоров’я тощо. Середній рівень – скласти власну темпераментну характеристику особистості, визначивши сильні й слабкі сторони. Початковий рівень — опрацювати § 43, вивчити причинно-наслiдковi зв’язки між типом нервової дiяльностi, типом темпераменту і характером

Номер слайду 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Бажаю успіхів.

pptx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
1712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку