Використано різні форми, прийоми роботи, як-от: "Біографічний коридор", "Календар всенародного визнання", "Сторінка героя в соціальній мережі", "Пластиліновий герой", "Ігрова рефлексія".
Великий (зазвичай посушливий простір) із бідною рослинністю або її відсутністю
Номер слайду 2
В.Чемерис “Аравійська пустеля”
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Народився Біографічний коридор 08 липня 1936 Прокоментуйте цю дату
Номер слайду 5
Навчався Літературний інститут ім. О.М.Горького Як це пов'язано з біографією письменника?
Номер слайду 6
Голова Дніпропетровської організації Спілки письменників України Що це за роки? 1989 - 1993
Номер слайду 7
Працював головним консультантом Президента з питань літератури Прокоментуйте це Адміністрація Президента України
Номер слайду 8
Що це за книги? Гуморески “Урок виховання”, “Вуса”, “Сватання по телефону”
Номер слайду 9
Календар всенародного визнання Нагороди Орден святого архистратига Михаїла Орден святих Кирила і Мефодія Орден Андрія Первозванного II ступеня Заслужений працівник культури Почесна грамота та медаль Кабінету Міністрів України
Номер слайду 10
2 група Пластиліновий герой» Зліпіть героя, предмет, що характеризує цього героя, впізнавану деталь будь-якого персонажа з цього твору. Завдання на вибір 1 група Сторінка героя в соцмережі * Моє ім’я * Вік * Місце перебування * Друзі * Мрія * Фотографії * Мої переконання
Номер слайду 11
Намалюйте той образ, який запамґятався, обґрунтуйте свій вибір Індивідуальне завдання “Малювання”