Дистанційний урок з трудового навчання для учнів 5 класу
Номер слайду 2
Давайте познайомимось. Вправа «Емоційне налаштування»Я – Валентина . В дитинстві я любила фантазувати про ……., а тепер……
Номер слайду 3
Вправа “Мікрофон”Правила гри такі:відповідати на моє запитання або висловлюючи свою думку ви маєте по черзі;говорити має тільки та дівчинка, у кого мікрофон; відповіді не коментуються і не оцінюються; коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця. Тож, скажіть, будь ласка, без якого предмету ви не можете уявити своє життя?
Номер слайду 4
Задумайтесь!Як виникають ці предмети?
Номер слайду 5
Конструкторський етап
Номер слайду 6
Тема уроку. Конструкторський етап. Проектування форми органайзера методом фантазування
Номер слайду 7
Мета уроку: навчальна – ознайомити учнів з об’єктами технологічної діяльності, технологічним процесом та його складовими; вивчити сутність методу фантазування, навчити застосовувати цей метод у створенні нових об’єктів;розвиваюча – розвивати в учнів уяву, творче мислення, фантазію, естетичний смак;виховуюча – виховувати почуття краси, старанність, охайність, основи дизайнерського смаку.
Номер слайду 8
Очікувані результати. Знати: що означає поняття «об’єкти технологічної діяльності», «технологічний процес», «технологія», вивчити сутність методу фантазування. Уміти: застосовувати метод фантазування при створенні нових об’єктів.
Номер слайду 9
Метод фантазування
Номер слайду 10
Прийоми фантазування
Номер слайду 11
Методи розвитку уяви
Номер слайду 12
Метод фантазування
Номер слайду 13
Об'єкти технологічної діяльності
Номер слайду 14
Походження біоформ
Номер слайду 15
Форми багатьох предметів художники-дизайнери запозичують із природи. Вправа “Встановіть відповідність”
Номер слайду 16
Повинно бути так
Номер слайду 17
Асоціативний ряд ФАНТАЗУВАННЯ
Номер слайду 18
Асоціативний ряд Мрія Казка Думка ФАНТАЗУВАННЯФантазія Представлення Видумка
Номер слайду 19
Значення органайзера. Органа́йзер (англ. organizer) — невелика книга, що служить для організації персональної інформації, такої як важливі події, контакти та ін.
Номер слайду 20
Фізкультхвилинка. Гімнастика для очей
Номер слайду 21
Практична частина уроку
Номер слайду 22
Види органайзерів
Номер слайду 23
Правила безпечної праці на уроках трудового навчання при роботі з ножицями
Номер слайду 24
Вимоги безпечної праці під час виконання роботи з ножицями
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Виконання правил безпечної праці при роботі з ножицями
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Вимоги безпеки праціпісля закінчення роботи
Номер слайду 29
Моделювання органайзера
Номер слайду 30
Проектування форми органайзера методом фантазування
Номер слайду 31
Конструкторський етап виготовлення викрійкиІнструкційна карта1деталь. Ш=15см. Д=25см.2деталь. Ш=15см. Д=25см.1деталь. Ш=15см. Д=12см.2деталь. Ш=15см. Д=12см.1деталь Ш-3см Д-6см
Номер слайду 32
Послідовність виготовлення викрійок деталей органайзера1. Виготовляємо викрійки деталей органайзера на картоні, зважаючи на розміри.2. Користуючись ножицями, вирізаємо.
Номер слайду 33
Таблиця Донни Огл"Знаю – Хочу знати – Дізнався" (ЗХД) З –що ми знаємо. Х – про що ми хочемо дізнатись. Д– про що ми дізнались, і про що нам залишилось дізнатись
Номер слайду 34
Вправа “Мікрофон”Чим відрізняється казка від наукової фантастики?
Номер слайду 35
Міні-тренінг. Згадайте відомі вам казки та наведіть застосування методу фантазування
Номер слайду 36
Метод фантазування
Номер слайду 37
Міні-тренінг. Виберіть реальний об'єкт (стіл, дерево, машину), придумайте новий персонаж, використовуючи метод зменшення. Намалюйте ескізи цих персонажів.
Номер слайду 38
Вправа “Банан”
Номер слайду 39
Вправа “Банан”
Номер слайду 40
Вправа “Незакінчене речення”
Номер слайду 41
Рефлексія— Яким методом проектування ми з вами користувалися?— Представники яких професій користуються методом фантазування?— Які предмети можна створити використовуючи біоформи квітки дзвіночок?
Номер слайду 42
Мрії - це частинки нашого життя. Без них важко уявити будні. Вони роблять життя яскравим. Завдяки їм ми робимо неможливе для нас в даний період. У кожної людини мрії різні. Хтось мріє про друзів, хтось про хороше майбутнє, про щастя, здоров’я, нову куплену річ. Я вважаю, що мріяти - це досить добре, оскільки так у нас є можливість перетворити буденність у яскраві, сповнені радості моменти. Своє життя мені важко уявити без мрій. Саме вони надихають до нових звершень, ставлять переді мною цілі, а також просто радують, особливо тоді, коли збуваються. Як і будь-яка людина, я часто мрію про звичайні речі: щоб мені купили щось нове.