Презентація до уроку "Пропорційний поділ"

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 6 класі "Пропорційний поділ". В презентації наочно представлені задачі на поділ числа в данному відношенні, складання алгоритму розв`язання таких задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БАЖАЮ УСПІХУПропорційний поділ

Номер слайду 2

Перевір себе. Варіант 1 Варіант 2{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 А2 Б3 В4 Б5 А{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 А2 Б3 В4 А5 В

Номер слайду 3

Потрібна порада розумних дітей. Хочу насмажити млинців, для яких потрібні борошно, молоко і яйця у відношенні 8:5:2. Скільки треба взяти інгредієнтів, щоб отримати 750 г тіста?

Номер слайду 4

Алгоритм 1. Вести коефіцієнт пропорційності х2. Скласти рівняння за умовою задачі3. Розв`язати рівняння (знайти х)4. Знайти відповідні частини5. Записати відповідь

Номер слайду 5

Нехай х - коефіцієнт пропорційностіТоді борошна треба 8х г,Молока – 5х г, Яєць – 2х г. Всіх інгредієнтів потрібно (8х+5х+2х) г, щоб отримати 750 г тіста.

Номер слайду 6

Складаємо рівняння. Отже, 8х= 8 ∙ 50=400(г) – треба взяти борошна, 5х=5 ∙ 50=250(г) – молока, 2х= 2∙ 50=100(г) – яєць. Відповідь: 400г борошна, 250г молока, 100г яєць.  + + =8х + 5х + 2х = 750; 15х = 750;х = 50;

Номер слайду 7

С м а ч н о г о !

Номер слайду 8

Повідомлення від фермера. Шановні учні! Маю поле площею 75 га і хочу наступного року його засіяти зерновими, соняшником та кукурудзою. Яку площу я маю відвести під кукурудзу, якщо зернові і соняшник взято у відношенні 3:4, а соняшник і кукурудза – у відношенні 8:11?

Номер слайду 9

Порівняємо задачі домогосподарки і фермера : : = 8 : 5 : 2 Задача домогосподарки. Задача фермера : = 3 : 4 : = 8 : 11

Номер слайду 10

Побудуємо математичну модель задачіЧисло 75 треба поділити на три частини 𝑎1,  𝑎2,  𝑎3   так, що 𝑎1: 𝒂𝟐 = 3 : 4, 𝒂𝟐 : 𝑎3 = 8 : 11.  Як її розв`язати?

Номер слайду 11

ТЕМА УРОКУ:«Складний пропорційний поділ числа»

Номер слайду 12

У першому відношенні 𝒂𝟐 пропорційно числу 4, а у другому – числу 8. Потрібно члени першого відношення помножити на 2.1. Що ви помітили у цих двох відношеннях?𝑎1 : 𝒂𝟐 = 3 : 4, 𝒂𝟐: 𝑎3= 8 : 11 2. Що потрібно зробити з першим відношенням, щоб частини 𝒂𝟐 стали рівними у цих двох відношеннях ? 

Номер слайду 13

3. Тоді маємо відношення:a1 : a2 = 3 : 4a2 : a3= 8 :114. Як записати відношення однією рівністю?х2х2= 6 : 85. Далі розв`яжіть задачу самостійно.

Номер слайду 14

Нехай х – коефіцієнт пропорційності. Тоді площа поля, відведена під зернові культури, дорівнює 6х га, під соняшник – 8х га, під кукурудзу – 11х га. Загальна площа всього поля дорівнює (6х+8х+11х) га, що становить 75 га. Маємо рівняння: 6х +8х + 11х = 75; 25х = 75; х = 3.

Номер слайду 15

Отже, під відведено 6х = 6 ∙3=18 (га), під відведено 8х = 8∙3=24(га), під відведено 11х = 11∙ 3=33(га). Відповідь: під кукурудзу відведено 33га.  

Номер слайду 16

Алгоритм Ввести коефіцієнт пропорційності х. Скласти рівняння за умовою задачіРозв`язати рівняння (знайти х)Знайти відповідні частини Записати відповідь. Перетворити відношення так, щоб рівним частинам відповідали рівні числа

Номер слайду 17

Підсумок уроку. Яка проблема виникла сьогодні на уроці?Який тип задач ми навчилися розв`язувати?

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
1741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку