Мета:за допомогою технології квесту поглиблювати навички аналізу прозового твору; донести до учнів морально – філософський зміст новели «Усмішка»; розвивати логічне мислення, уміння висловлювати свої думки, обґрунтовувати їх, почуття прекрасного, любов до мистецтва; сприяти морально – етичному вихованню учнів; вміння застосовувати знання у житті.
План спецоперації: Виготовлення буктрейлера кінематографами. Дослідження історії картини Л. да Вінчі та створення ілюстрацій до новели дизайнерами. Прогнозування майбутнього після закінчення подій новели журналістами за допомогою фанфіків та сенканів. Створення статуту дій та звіт про зроблене екологами –рятувальниками. Виготовлення загального продукту: скрап-альбому на тему: «Врятування людства від духовного вимирання».
Бесіда за змістом- Згадайте, навіщо люди зібралися так рано на площі? - Чи знали люди що – небудь про картину, в яку вони так бажають плюнути? - Чому люди так прагнуть плюнути у картину? - Як про це говорять герої новели? - Чому люди так ненавидять минуле? - Чому практично всі впевнені, що цивілізація не повернеться? - Пригадайте розмову на площі. Хтось із натовпу виражає надію на повернення цивілізації. Скажіть, якою повинна бути та людина, що «підлатає цивілізацію»? - Чи вірять присутні в існування такої людини?
Інтерактивнавправа «Мозковий штурм».- Як вигадаєте, чи потрібна людям краса? Чиможе час зруйнувати красу? Який варіант майбутнього пропонує Бредбері в оповіданні? А який варіант запропонували б ви? Операцію спеціального призначення по створенню фанфіків виконували наші все знаючі журналісти. Вони передбачили свої варіанти розвитку подій у майбутньому, тим самим рятуючи людство. А ще вони створили репортаж, звернувшись із запитаннями до учнів школи та просто перехожих, яким бачать майбутнє вони. Зачитування творів-фанфіків
Перелік правил « Як має поводитися людство, щоб запобігти ситуації, описаній в «Усмішщі». Кожного ранку налаштовуватися на позитивне світосприйняття. Протягом дня змінювати світ на краще: робити добрі справи. Мати високу мету і крок за кроком здійснювати її. Слідкувати за екологією тіла, душі, довкілля. Оберігати та примножувати природні багатства. Дбайливо ставитися до братів наших молодших. Любити весь світ навкруг себе.