Презентація до уроку "Розв’язування ірраціональних рівнянь різними методами"

Про матеріал
Формувати компетентності: *предметну (математичну) компетентність: удосконалити вміння розв’язувати ірраціональні рівняння різними способами, у тому числі методом заміни змінної; *ключові компетентності: -спілкування державною мовою – уміння грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко, лаконічно і зрозуміло висловлювати власну думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово); -інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані; -уміння вчитися впродовж життя – уміння визначати мету навчальної діяльності, визначати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; -соціальна та громадянська компетентності – уміння аргументувати та відстоювати свою позицію. Тип уроку: закріплення знань і умінь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування ірраціональних рівнянь різними методами

Номер слайду 2

Формувати компетентності:*предметну (математичну) компетентність: удосконалити вміння розв’язувати ірраціональні рівняння різними способами, у тому числі методом заміни змінної;*ключові компетентності:-спілкування державною мовою – уміння грамотно висловлюватися рідною мовою; чітко, лаконічно і зрозуміло висловлювати власну думку; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно й письмово);-інформаційно-цифрова компетентність – уміння структурувати дані;-уміння вчитися впродовж життя – уміння визначати мету навчальної діяльності, визначати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;-соціальна та громадянська компетентності – уміння аргументувати та відстоювати свою позицію.

Номер слайду 3

Девіз: Проникаючи в зоряні далі, В таємниці земної кори, Математика всіх закликає: Ти міркуй, фантазуй і твори!

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 6

Відкриття ірраціональності спростувалотеорію Піфагора, що «все є число» Ірраціональне в перекладі з грецького «розуму незбагненне, невимірне, немислиме» Починаючи з XIII ст. європейські математики позначали корінь словом “ радикал “ , або скорочено r. У 1525 р. у книжці чеського математика К. Рудольфа “ Швидка і красива лічба за допомогою вправних правил алгебри “ з’явилося позначення - квадратний корінь, - корінь кубічний.

Номер слайду 7

Давньогрецький учений-дослідник, який вперше довів існування ірраціональних чисел 1. Що необхідно виконати для отриманих значень змінної при розв'язуванні ірраціональних рівнянь? 2. Спосіб, яким проводиться перевірка розв'язків ірраціональних рівнянь? 3. Як називається знак кореня? 4. Як називаються рівняння, в яких під знаком кореня міститься змінна? 5. Як називається корінь третього степеня? 6. Скільки коренів має рівняння х2=а, якщо а <0? перевірку підстановка радикалірраціональні кубічний жодного 

Номер слайду 8

Евклід – великий вчений, який жив у ІІІ столітті до нашої ери в Стародавній Греції. Був запрошений в Олександрію царем Птоломеєм І для організації математичної школи. Евклід відомий усьому світові завдяки своїй праці «Начала», яка складається з 13 книг, до яких пізніше додали 14 та 15 книги. За «Началами» Евкліда протягом багатьох століть вивчали геометрію в усіх школах. Евклід – початок ІІІ ст. до н.е.

Номер слайду 9

Хто вперше ввів зображення кореня? 1. Скільки розв'язків має рівняння х2=0? 2. Корінь якого степеня існує з будь-якого числа?3. Як називається корінь другого степеня? 4. Скільки коренів має рівняння х2=а, якщо а >0? 5. Корінь якого степеня існує лише з невід'ємного числа? 6. Як називається корінь рівняння, який утворюється в результаті нерівносильних перетворень? один непарного квадратний два парного сторонній

Номер слайду 10

Декарт – великий французький філософ, математик, який першим дослідив важливі властивості алгебраїчних рівнянь, першим ввів поняття змінної величини, один із засновників аналітичної геометрії. Головні роботи: «Геометрія»,«Роздуми про метод». Декарт Рене – (1596-1650)

Номер слайду 11

Хто ввів сучасне зображення кореня? рівняння корінь комп'ютер Вієта рівносильніспряжені 1. Як називається рівність в якій міститься змінна? 2. Як називається значення змінної, при якому рівняння перетворюється на вірну числову рівність? 3.”Мовчазний” вчитель сучасного учня? 4. Яку теорему використовують при розв'язуванні квадратних рівнянь? 5. Як називаються рівняння, якщо вони мають одні й ті самі корені або не мають корені взагалі? 6. Як називаються ірраціональні вирази, що містять протилежні арифметичні дії “-” та “+”?

Номер слайду 12

Ньютон – великий англійський вчений, який відкрив основні закони природи, закони Ньютона, ввів сучасне зображення кореня. Засновник класичної механіки, законів всесвітнього тяжіння. За видатні відкриття його було названо «прикрасою людського роду». Ньютон Ісак – (1642-1727)

Номер слайду 13

піднесення до степення; Давайте пригадаємо основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь:розкладання на множники; використання властивостей функцій; метод пильного погляду;графічний метод.заміна змінної;

Номер слайду 14

Із останього проміжка знайдіть найменше ціле число.1) 𝓎=𝓍−52) 𝓎=8𝓍3) 𝓎=1𝓍+34) 𝓎=𝓍 𝓍≥5𝓍>0𝓍>−3𝓍≥0 Знайдіть область визначення функції

Номер слайду 15

Розв'язати рівняння(усно)Х=1 Х=36 Х=8,х=-80 Х=16𝓍−2=4 𝑥2=8 𝓍=4 𝓍+8=3 𝓍+3=2 

Номер слайду 16

№1. Розв’язати рівняння:1) 9; 2)2; 3)16; 4)-2.№2. Розв’язати рівняння:1) 23; 2)3; 3)16; 4)21.№3. Розв’язати рівняння : 1) -2; 4 2)-4; 2 3)-4 4)-2.№4. Розв’язати рівняння:1) -5; -3,5 2)5; 3,5 3) 5 4)-5; -3,5№5. Розв’язати рівняння:1) 2 2)не має розв’язків. 3)-2 4)-4 Виконати тестові завдання:

Номер слайду 17

Тест (відповіді){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ завданнявідповідь11) 921) 2332)-4; 2 43) 5 52)не має розв’язків.

Номер слайду 18

3)2)1)Знайти область визначення рівнянняØОтже, областю визначення кожного рівняння є пуста множина, тому... .

Номер слайду 19

вагб. ПОДУМАЙ!ПОДУМАЙ!ПОДУМАЙ!Правильно! А) 0в)1 Б) 2г) 3 Скільки коренів має рівняння?

Номер слайду 20

Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;використання властивостей функції;графічний.

Номер слайду 21

Відповіді:

Номер слайду 22

Розв’язати рівняння шляхом введення нової змінної:

Номер слайду 23

Самостійна робота: Варіант № 1№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння і вкажіть найменший корінь№3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння Варіант № 2№1. ( 6 б.) Розв’яжіть рівняння №2. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння №3. ( 3 б.) Розв’яжіть рівняння

Номер слайду 24

Самостійна робота. Відповіді : {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ 1°№ 2*№ 3**Варіант 117-5; 56 Варіант 2∅09{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ 1°№ 2*№ 3**Варіант 117-5; 56 Варіант 209

Номер слайду 25

Домашнє завданняповторити п. 13, виконати № 13.33, 13.37

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку