Презентація створена для уроку розвитку мовлення у 3 класі. Вибірковий переказ уривку з твору К. Єгорушкіної "Історії хоробриків з Горішкових Плавнів".
Етапи роботи над вибірковим переказом. Вибери і прочитай уривок. Запиши ключові слова. Перекажи усно. Запиши текст, спираючись на ключові слова. Перевір та відредагуй написане.
Номер слайду 3
Марта сиділа на порозі дупла і відчувала, як паморочиться їй у голові, а серденько гупає аж у кінчику хвоста. Відколи вони сюди переселилися, вона ще ні разу сама з дупла не вистрибувала… Спочатку тато і мама носили її в зубах, потім – тримали за лапку. А тепер і зуби, і лапи зайняті… - Доню, у тебе ж хвіст-парашут! - умовляв тато. - Нам, білкам, падати зовсім не страшно. Ми ж не коні! - А мені страшно… - сказала Марта, огортаючи себе пухнастим хвостом, ніби шаликом.
Номер слайду 4
Хто автор твору?Яких героїв цього твору ви пам’ятаєте?Словникова робота. Паморочиться у голові - стан, при якому все ніби хитається. Хвіст-парашут – хвіст у білки, що сповільнює падіння. Маючи такий хвіст, білка без шкоди для себе здійснює стрибки з найвищих дерев прямо на землю. Шалик – шарф.
Номер слайду 5
Ключові слова. Сиділа на порозі дупла; ні разу з дупла не вистрибувала; носили в зубах, тримали за лапку; у тебе ж хвіст-парашут;огортаючи себе хвостом, ніби шаликом.