Емоції 1. Враження від прочитаного?2. Аналіз сюжетних линий в оповіданні ( підтвердити цитатами з твору):1. відносини батька-чиновника з першою та другою дружиною;2. відношення красуні дружини до домівки, родини, в «которой она воцарилась»;3. життя хлопчика, який є насправді головним героєм оповідання.. 4. Прокоментувати вислів Бернарда Шоу.«Самый большой грех по отношению к ближнему не ненависть, а равнодушие – вот в чем сущность бесчеловечности».
Критика1. Скласти промову прокурора на суді з приводу позбавлення батьків-героїв батьківських прав .а) використати цитати;б) винести вирок, використавши вислів Бернарда Шоу, який говорив: «Самый большой грех по отношению к ближнему не ненависть, а равнодушие –вот в чем сущность бесчеловечности».2. Провести соцопитування в класі: - Чи відчуваєте ви підтримку в родині? - Чи щаслива ваша родина?Скласти діаграму.
Оптимізм1. Актуальність проблеми.2. Приклади оптимістичного ставлення до життя. ( Дж. Лондон «Жага до життя» (6 клас), Полліанна (5 клас), її «Гра в радість». 3. Що позитивного можна винести з цієї ситуації? 4. Прокоментувати вислови. « Як не сумно в цьому незрозумілому світі, він все ж таки прекрасний, і нам все-таки хочеться бути щасливими і любити один одного».І. Бунін . Красота спасет мир. Достоєвський. Ф. М.
Картка самооцінки{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Повторення 1б. Ментальна карта 2б. Так чи Ні 3б. Я Активно працював (ла) в домашній групі 3б. Я вносив (ла) вдалі пропозиції, що були враховані групою 1б. Я виконував(ла творче завдання) 1б. Я узагальнював(ла) думки та просував(ла) роботу групи 1б.