Повторення. О - обсяг. П - персонажіО - оповідач. В - вимогиІ - ідея. Д - деталь. А - актуальність. НН - новела. Я - яскравість
Номер слайду 3
В людині все має бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки....» (А. Чехов)
Номер слайду 4
Позакласне читання. Сенс назви та проблематика оповідання І. Буніна «Красуня». В людині все має бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки....» (А. Чехов)
Номер слайду 5
«Чим більше я читаю Буніна, тим ясніше стає, що він невичерпний. «Красуня» -це оповідання-айсберг, велика частина якого схована під водою». К. Паустовський
Номер слайду 6
Ментальна карта «СІМ’Я»
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Так чи Ні (о,5б.)-+--++
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Факти 1. Україна в творчості І. Буніна (міні-проект).2. Чому Буніну вдалося добре висвітлити проблему, позначену в творі? 3. Сенс назви оповідання.4. Композиція твору.
Номер слайду 11
Емоції 1. Враження від прочитаного?2. Аналіз сюжетних линий в оповіданні ( підтвердити цитатами з твору):1. відносини батька-чиновника з першою та другою дружиною;2. відношення красуні дружини до домівки, родини, в «которой она воцарилась»;3. життя хлопчика, який є насправді головним героєм оповідання.. 4. Прокоментувати вислів Бернарда Шоу.«Самый большой грех по отношению к ближнему не ненависть, а равнодушие – вот в чем сущность бесчеловечности».
Номер слайду 12
Критика1. Скласти промову прокурора на суді з приводу позбавлення батьків-героїв батьківських прав .а) використати цитати;б) винести вирок, використавши вислів Бернарда Шоу, який говорив: «Самый большой грех по отношению к ближнему не ненависть, а равнодушие –вот в чем сущность бесчеловечности».2. Провести соцопитування в класі: - Чи відчуваєте ви підтримку в родині? - Чи щаслива ваша родина?Скласти діаграму.
Номер слайду 13
Оптимізм1. Актуальність проблеми.2. Приклади оптимістичного ставлення до життя. ( Дж. Лондон «Жага до життя» (6 клас), Полліанна (5 клас), її «Гра в радість». 3. Що позитивного можна винести з цієї ситуації? 4. Прокоментувати вислови. « Як не сумно в цьому незрозумілому світі, він все ж таки прекрасний, і нам все-таки хочеться бути щасливими і любити один одного».І. Бунін . Красота спасет мир. Достоєвський. Ф. М.
Номер слайду 14
Креатив 1. Проаналізувати вірш Миколи Заболоцького « Есть лица…» 2. Підібрати прислів’я, прокоментувати народну мудрість.3. Перезентація малюнку до твору.4. Як же допомогти хлопчику і таким, як він? Запропонувати шляхи рішення. 5. Підібрати зображення щасливих дітей (слайд)
Номер слайду 15
Керівник
Номер слайду 16
Номер слайду 17
«ГОЛОВА» – проблема твору),«ВЕРХНІ КІСТКИ» – причини,«НИЖНІ КІСТКИ» – факти,«ХВІСТ» – висновки, шляхи вирішення проблеми
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Самооцінка «Вибір»Для мене урок був цікавим, нудним. Я слухав інших уважно, неуважно. Я брав участь в обговоренні оповідання часто, інколи. На уроці я дізнався цікавого багато, мало. Результатами своєї діяльності на уроці я задоволений(а) , незадоволений(а).
Номер слайду 20
Картка самооцінки{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Повторення 1б. Ментальна карта 2б. Так чи Ні 3б. Я Активно працював (ла) в домашній групі 3б. Я вносив (ла) вдалі пропозиції, що були враховані групою 1б. Я виконував(ла творче завдання) 1б. Я узагальнював(ла) думки та просував(ла) роботу групи 1б.
Номер слайду 21
Підготувати повідомлення або мультимедійну презентацію за темами: Живопис доби Бароко. Архітектура доби Бароко. Література доби Бароко Повторити сонети Петрарки, Шекспіра.