За формою та функцією розрізняють чотири типи зубів: а)різці, б)ікла, в)малі кутні зуби (премоляри); г) великі кутні зуби (моляри).
Номер слайду 6
вправа «Анаграма»Переставивши літери отримайте термін: О Р К Н О А К Й К Ш И А І Н Ь Р К ОЦ І Р З І Л І К А
Номер слайду 7
Слинні залози
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Дослідницький практикум №2 (віртуальна лабораторія)ТЕМА. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬМета: переконатися, що слина містить ферменти, здатні за певних умов розщеплювати крохмаль.
Номер слайду 10
армлоцколовамауізиозогуяімцинмвуцуозлазаяатбтбииабканзаиумокжувананісолошщокицнялина. Угорський кросворд. Спробуйте відшукати 10 термінів, що стосуються ротової порожнини (слова можуть ламатися тільки під прямим кутом!)
Номер слайду 11
Домашнє завдання1. Опрацювати §9 2. Диференційовані завдання:а) Для учнів з математичними здібностями: розбитися на групи та скласти формулу зубів кожного учня даної групи. Цю формулу записати у вигляді дробу: у чисельнику — зуби половини верхньої щелепи, у знаменнику — нижньої. б) Для учнів, схильних до творчої діяльності: створити рекламу зубних паст, з якою можна було б виступити перед школярами 5-6 класів;в) Для допитливих: створити кросворд із теми «Зуби»;г) Для учнів з гуманітарними здібностями: знайти прислів'я, приказки загадки про зуби та язик.д) Для учнів, які цікавляться соціологією: провести соціологічні опитування серед учнів 7-8 класів. З'ясувати, скільки разів на день вони чистять зуби і якими пастами? Як часто звертаються до стоматолога? Зробити відповідні висновки.