Актуалізація опорних знань1. Каліграфічна хвилинка. Жж вж кж жх. Жоржини, вежа, кожух. Жайворонок в небі в’ється,Ясне сонечко сміється.— Підкресліть дієслова, визначте їх час. Поясніть, як ви це робите.— Зробіть повний звуковий аналіз слова в’ється.— Поділіть слово ясне на склади для переносу.
Міркуймо (вправа 424, с. 169)— Вилучте «зайве» слово. Відповідь обґрунтуйте. Біжить — теперішній час, решта дієслів — минулий. Кипіння — іменник, решта — дієслова. Намалюю — дієслово майбутнього часу, решта — теперішнього. Стрибок — іменник, решта — дієслова.— Випишіть тільки дієслова теперішнього часу.
Гра «Добери словечко»— Прочитайте, визначте дієслова, їх час. Знайдіть спільнокореневі слова, виділіть корінь. Поясніть правопис уставлених слів, заголовок. Від зими до зими. Січень..., лютий...,Березень..., квітень...,Травень під ноги... травицю,Червень... сіно в копиці,Липень медовий бджілок...,Серпень чудовий булки...,Вересень... груші в садочку,Жовтень... клену сорочку,Листопад, ... килими,Грудень... — початок зими. Ф. Петров
Робота в парі— Поміняйте місцями абзаци, щоб вийшов текст. Діти забрали пташеня. Дома вони перев’язали крильце, посадили його в клітку. Під березою Мар’янка й Дмитрик знайшли совеня з пошкодженим крилом. Воно тужливо пищало. Незабаром крильце у пташеняти зажило. Діти випустили совенятко на волю.— Підкресліть у тексті дієслова, визначте час.