Презентація створена до уроку української мови і читання для другого класу за підручником Ганни Остапенко "Українська мова і читання". На уроці учні аналізують поведінку героїв твору, навчаються виразно читати текст.
ҐРУФФАЛО казка Джулії Дональдсон(переклад Віктора Морозова)
Номер слайду 2
Вправа «Вітання»-Усміхніться всім навколо:небу, сонцю, добрим людям. Хай панує мир і згода!Хай щасливим день ваш буде!
Номер слайду 3
https://www.youtube.com/watch?v=l. U0pm_QItl4
Номер слайду 4
Вправа «Мікрофон» Пригадайте назви і героїв АВТОРСЬКИХ казок. Яка казка сподобалася найбільше. Чому? Чим відрізняються казки від інших творів? Хто ваш улюблений герой? Сьогодні познайомимося з новою АВТОРСЬКОЮ казкою, головний герой якої став улюбленцем багатьох дітей світу. Цю казку читають мільйони дітей. Перекладена вона на десятки мов світу.
Номер слайду 5
Джулія Дональдсон - сучасна англійська письменниця, нагороджена орденом Британської імперії за літературні заслуги, один з найпопулярніших авторів книг для дітей в світі. Їй належить безліч цікавих історій для найменших читачів, проілюстрованих німецьким художником Акселем Шеффлером.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Щоденні-5 Слухання
Номер слайду 8
3. https://www.youtube.com/watch?v=i. Qj. T3v. Qq9c. A
-Куди і на що запросила лисиця мишку?- Яку відповідь дала мишка?Чому втекла лисиця?Що найбільше любить їсти Груффало?Чому мишеня назвало лисицю дурненькою?
Номер слайду 13
Номер слайду 14
-На яке частування запросила сова мишку до себе?- Що відповіла їй мишка?Чому відлетіла сова?Що найбільше любить їсти Груффало?Чому мишеня назвало сову дурненькою?Поставте СВОЇ запитання за змістом прочитаного.
Номер слайду 15
4. https://www.youtube.com/watch?v=6 Z9 RSmpemyk
Номер слайду 16
Знайдіть опис Ґруффала. Зачитайте. Доповніть портрет Ґруффала.Ґруффало - страшний звір. Він має ... ікла, зуби, пазурі. У нього коліна, а на носі бородавка. страшнющівеликі й гострющікривіґулясті
Номер слайду 17
Замініть риси зовнішньості Ґруффала.Ґруффало - страшний звір. Він має ... ікла, зуби, пазурі. У нього коліна, а на носі бородавочка. страшненькіневеличкі й гостренькікривенькіґулястенькі
Номер слайду 18
Як гадаєте, чи існує Ґруффало насправді? З якою метою мишка вигадала Ґруффало? Щоб налякати з хижаків. Щоб самій не боятисягуляти в лісі.
Номер слайду 19
Працюємо над виразністю і емоційним читанням діалогу. 1репліка – хитро, улесливо 2 репліка –з недовірою, підозріло 3 репліка – налякано 4 репліка – з великим переляком
Номер слайду 20
Працюємо над виразністю і емоційним читанням діалогу. 1репліка – спокійно, з удаваним сумом 2 репліка – таємниче, загадково 3 репліка – впевнено, з радістю 4 репліка – з насмішкою, повчально
Номер слайду 21
Виразне читання казки
Номер слайду 22
Поєднайте частини за змістом. Утворіть прислів’я . Боязливому по вуха,Не думай про страх, Страху нема там, Страх не такий страшний, то його й не буде.як про нього кажуть.сміливому по коліна. де його не бояться.
Номер слайду 23
Виготовте з кольорового картону маски героїв твору. Прочитате і розіграйте казку разом з рідними. Домашнє завдання
Номер слайду 24
В презентації використано ресурсиІнтернету:https://svitdovkola.org/books/um2-2019https://www.youtube.com/watch?v=l. U0pm_QItl4 3. https://www.youtube.com/watch?v=i. Qj. T3v. Qq9c. A 4. https://www.youtube.com/watch?v=6 Z9 RSmpemyk