Урок читання для учнів 2 класів

Про матеріал
удосконалювати знання учнів про життєвий шлях Л. Українки; - формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоцій зміст поезії; - розвивати мовлення, мислення, акторські здібності дітей, пам’ять, увагу; - виховувати силу волі, любов до читання.
Перегляд файлу

Урок читання

Тема: Л. Українка «На зеленому горбочку"

Мета:  -  удосконалювати знання учнів про життєвий шлях Л. Українки; 

             - формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоцій зміст

               поезії;

             - розвивати мовлення, мислення, акторські здібності дітей, пам’ять,

               увагу;

             - виховувати силу волі, любов до читання.

І. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок.

Починаємо урок.

Тож працюймо всі старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у 2-А класі

Діти – Супер Молодці!

Гра «Створюємо настрій»

       Я прийшов на урок навіщо?

       Потрібно бути яким?

       Зі мною хто?

       Вони мене що?

Промовляння раніше вивчених чистомовок та скоромовок.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Букви в ряд»

(складання слова ВЕСНА)

Весна- прекрасна пора року.

Їй присвячують свої твори поети  письменники, художники і композитори.

Дуже любила весну і відома українська поетеса Л. Українка, з творчістю якої ми сьогодні ознайомимося.

ІІІ. Повідомлених теми, завдань уроку

Виразне читання вірша Л. Українки «На зеленому горбочку»

Словникова робота: притулитися - приголубити

- Що описує Л. Українка у вірші?

- Де знаходилася хатинка?

- Що вийшло до хатинки?

- З ким порівнює поетеса сонце?

- Як сонце змінило хатинку?

ІV. Закріплення матеріалу

  1.     Читання вірша учнями мовчки.
  2.     Конкурс на кращого читця.
  3.     Словесне малювання малюнка до тексту.
  4.      Добір слів, які римуються:

хатинка-дитинка,

горбочку-садочку,

засвітило-звеселило.

д) Гра «Дощик»

(дощик капає - читаємо пошепки,

дощик посилюється - читаємо голосніше,

злива - читаємо голосно).

ж) Читаних вірша учнями «ланцюжком».

з) Гра «Хто швидше»

     І  ряд – відшукати у вірші прикметники,

     ІІ ряд – відшукати  дієслова.

и) Гра «Я – молодець»

Відшукати у вірші слово, яке має 5 складів.

i) Хорове читання вірша

V. Підсумок уроку

- Чого навчилися на уроці?

- Що дізналися нового?

docx
Додано
4 березня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку