Урок читання
Тема: Л. Українка «На зеленому горбочку"
Мета: - удосконалювати знання учнів про життєвий шлях Л. Українки;
- формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоцій зміст
поезії;
- розвивати мовлення, мислення, акторські здібності дітей, пам’ять,
увагу;
- виховувати силу волі, любов до читання.
І. Організаційний момент
Пролунав уже дзвінок.
Починаємо урок.
Тож працюймо всі старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у 2-А класі
Діти – Супер Молодці!
Гра «Створюємо настрій»
Я прийшов на урок навіщо?
Потрібно бути яким?
Зі мною хто?
Вони мене що?
Промовляння раніше вивчених чистомовок та скоромовок.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Букви в ряд»
(складання слова ВЕСНА)
Весна- прекрасна пора року.
Їй присвячують свої твори поети письменники, художники і композитори.
Дуже любила весну і відома українська поетеса Л. Українка, з творчістю якої ми сьогодні ознайомимося.
ІІІ. Повідомлених теми, завдань уроку
Виразне читання вірша Л. Українки «На зеленому горбочку»
Словникова робота: притулитися - приголубити
- Що описує Л. Українка у вірші?
- Де знаходилася хатинка?
- Що вийшло до хатинки?
- З ким порівнює поетеса сонце?
- Як сонце змінило хатинку?
ІV. Закріплення матеріалу
хатинка-дитинка,
горбочку-садочку,
засвітило-звеселило.
д) Гра «Дощик»
(дощик капає - читаємо пошепки,
дощик посилюється - читаємо голосніше,
злива - читаємо голосно).
ж) Читаних вірша учнями «ланцюжком».
з) Гра «Хто швидше»
І ряд – відшукати у вірші прикметники,
ІІ ряд – відшукати дієслова.
и) Гра «Я – молодець»
Відшукати у вірші слово, яке має 5 складів.
i) Хорове читання вірша
V. Підсумок уроку
- Чого навчилися на уроці?
- Що дізналися нового?