дана презентація може бути використана учителем при проведенні корекційно-рефлексійного уроку з теми "Розпізнаю числівники". Автори підручника: К.Пономарьова, Л.Гайова.
Узагальнення та систематизація знань з теми «Розпізнаю числівники»Українська мова 3 клас
Номер слайду 2
Пригадай правило.1. Числівник – це… А) частина мови, яка називає ознаки предметів. Б) частина мови, яка називає дію предмета. В) частина мови, яка називає числа.2. Числівники відповідають на питання А) скільки? Б) який? яка? які? В) хто? що?3. Обери рядок, у якому всі слова є числівниками А) хата, пес, вікно, білий Б) вісім, п’ять, двадцять В) веселий, добрий, сумний
Номер слайду 3
Вправа 1 Запиши числівники та познач у них наголос. Одинадцять, дванадцять, чотирнадцять, вісімдесят.
Номер слайду 4
Вправа 2 Утвори і запиши числівники:5…..надцять6…..надцять9…..надцять8…..надцять
Номер слайду 5
Вправа 3 Утвори числівники, які відповідають на питання СКІЛЬКИ? Шостий –Одинадцятий-П’ятдесят четвертий-
Номер слайду 6
Вправа 4 Запишіть речення розкривши дужки.6(зошит) у клітинку купив Олег.10(літр) води налили у відро.15(ящик)яблук зібрали восени.
Номер слайду 7
Вправа 5 Допиши відповідні числівники словами. Тиждень-це__________днів. Доба триває__________годин. У лютому______________днів.