Презентацію складено для дапомоги учням у навчанні в умовах карантину (використано матеріали презентації Г. Сапун).
Зменшено й адаптовано під свій клас.
Повторення вивченого (усно)Прочитай написане. Ніна й Олесь ходять у художню школу. Радіють люди літу, а бджоли цвіту. Хлопці малювали бджілок, а дівчатка — метеликів. Діти купалися в озері. Чи можна назвати текстом записані речення? Чому?
Номер слайду 3
Робота з підручником. С. 121четвéр
Номер слайду 4
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 5
Щоденні 5. Збагачую свій словниковий запас(працюй усно). Як не тепер, то в четвер. Ні тепер, ні в четвер. Після дощику в четвер. Ніколи, ні за яких обставин. Можливо, колись. Невідомо коли. Пригадайте ситуації, коли доречно вживати ці вислови.
Номер слайду 6
Дослідження тексту (усно)Червоні вражають красою. цвіли так, немов клаптик рожевого неба спустився на землю. зранку розкривали свої тендітні пелюстки, які зачаровували своєю досконалістю. Про що цей текст?Чи все вам подобається в тексті? Чому?Що ви змінили б у тексті? Якими словами можна замінити слово маки?
Номер слайду 7
Червоні маки вражають красою. Вони цвіли так, немов клаптик рожевого неба спустився на землю. Квіти зранку розкривали свої тендітні пелюстки, які зачаровували своєю досконалістю. Чи вдалося тобі відредагувати текст? Перевір себе.
Номер слайду 8
Робота з підручником (усно)С. 121-122
Номер слайду 9
Робота з підручником. С. 122
Номер слайду 10
Перевір себе. День вишиванки Щорічно в третій четвер травня українці святкують День вишиванки. Цього дня дорослі та діти вдягають вишиті сорочки. Вони – символ нашого народу. Це текст-розповідь, бо розповідається про традиції свята.
Номер слайду 11
Робота з підручником. С. 122
Номер слайду 12
Підсумки уроку. Які завдання ми сьогодні виконували?Яке завдання вам найбільше сподобалося?Що ви сьогодні навчилися робити?Для чого вам це потрібно?