Презентація для роботи на уроці української мови з теми “Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком)”. Матеріал підібрано як для дистанційної роботи так і для проведення онлайн - уроку.
1 Українська мова 2 клас. Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком)Підготувала: Вчитель початкових класів КЗ «Садовський ліцей» Лозівської міської ради Гома Наталія Василівна
Номер слайду 2
2 Вітання: Промінчик зимовий заглянув у класІ в коло велике зібрав, друзі, нас. Нумо з’єднаймо долоньки своїІ радо всміхнемось: я – вам, ви – мені.
Номер слайду 3
Вправа «Сонечко»– Діти, уявіть, що ви промінець сонечка.– Опишіть, яку погоду ви сьогодні б спостерігали.– Яких тваринок ви б побачили, якби були промінчиком сонечка.– Про яких домашніх улюбленців ви мрієте.3
Номер слайду 4
Гра «Придумай кличку»4
Номер слайду 5
5 Стіна слів: хом’ячок. – Які клички хом’ячка доберете, дивлячись на зовнішній вигляд цієї тваринки.
Номер слайду 6
Робота з підручником. Вправа передбачення.– Чому автор назвав тваринку Борисом?– Яким ви уявляєте хом’ячка? Чи схожий він на того, якого намалював художник? Чому?– Чи будуть в оповіданні ще герої домашні улюбленці?6
Номер слайду 7
Вправа «Ромашка Блума»Запитання: Просте. Про кого йдеться в оповіданні?Уточнювальне. Я можу помилятися, але, здається, на хом’ячка не можна кричати?Пояснювальне. Чому Борис назвав Гошу справжнім другом?Творче. Пофантазуй, що могло бути далі. Оцінювальне. Як ставиться Вітя до своїх тваринок?Практичне. Які поради треба знати, щоб доглядати хом’ячка?7
Номер слайду 8
Самостійна робота:-Прочитайте ще раз оповідання .– Випишіть з тексту назви тварин і їх клички.8
Номер слайду 9
Зворотній зв’язок. Вправа «Плюс -мінус – цікаво»«Плюс» - що сподобалось, що було цікавим і корисним.«Мінус» - що не сподобалось, здалось важким і нудним.«Цікаво» - факти, про які дізналися на уроці й ще хотілось би дізнатись.9