Перевірте себе. Команда 1. Синтаксичний бар’єр. Заклик до боротьби, попередити про небезпеку, турбуватися про дітей, іти до школи, працювати в лісі. Орфографічний бар’єр. Наприкінці, замість, навпроти, із-за, до вподоби, на ніщо. Редакторський бар’єр. Завтра в нас контрольна робота з української мови. Учень був відсутній через хворобу.
Перевірте себе. Команда 2. Синтаксичний бар’єр. Екскурсія по Києву, ходити по гриби, поїхав у ліс, враження від поїздки, зробити за умови. Орфографічний бар’єр. Внаслідок, попід, з-за, у зв’язку, поміж, в силу. Редакторський бар’єр. Змагання з футболу відбудуться завтра. Цю вправу треба виконати за зразком.
Конкурс 5. «Поетична хвилинка» Дібрати з дужок необхідний синонім.(Кожне правильно дібране слово-0,5 б.)Команда 1. Вигріваються на сонці осокори у (тузі, смутку, журбі), а дуби, мов полководці, вийшли з вітром на (дуель, двобій, поєдинок). Команда 2. А вітер завихриться в вітах, дерева гойдне – і в ту ж (секунду, хвилю, мить) із жалем за втраченим літом обірване листя (лине, летить, кружляє).
Оцініть себе{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Критерії оцінювання. Само-оцінка. Оцінки членів групи. Бали, виставлені вчителем. Співпрацюючи з іншими, додержував(ла) правил спілкування Працював(ла) над завданнями уроку Вносив(ла) доречні ідеї Залучав(ла) до співпраці інших Картка оцінювання роботи учня у групіДата. Прізвище, ім’я. Клас