Презентація до уроку "Узагальнення та систематизація знань з теми "Фонетика, графіка, орфоепія, орфографія"

Про матеріал

Презентація містить завдання, спрямовані на узагальнення та систематизацію знань учнів з теми "Фонетика, графіка, орфоепія, орфографія". Дану презентацію можна використовувати для підготовки учнів до контрольної роботи

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення та систематизація вивченого. Підготовка до контрольної роботи

Номер слайду 2

Зоровий диктант — корегування тексту Батьківщиною слов’янської абетки, як відомо, стала болгарія. Саме там на її весокогіррях знашли собі претулок і захесток мудрі вегнанці – учні Керила і мефодія. Вони прадовжили вилику Місію братів, недали згаснути духовному вогнищу.

Номер слайду 3

Позначте рядок, у якому під час перенесення слів допущено помилки: А зас-віт-ло, прек-рас-ний, ход-жу, сид-жу; Б ви-вчи-ти, ща-стя, брат-ство, тво-ри-ти; В іс-то-рич-ний, о-лія, пів-яблука, мав-пя-чий; Г пів-пор-ції, тьмяний, в’я-за-ти, швид-кіс-ний.

Номер слайду 4

Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна: А ясність, щирість, щабель, Гуцульщина; Б генерал, книжка, рясний, пюре; В щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний; Г платня, мавпеня, порося, черепаха.

Номер слайду 5

Позначте рядок, у якому всі слова можна переносити з рядка в рядок: А тюль, шаль, сіль, ясен; Б тиша, щастя, радість, книга; В явір, мить, єнот, їжа. Г один, стіл, стань, моя

Номер слайду 6

Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає неправильну вимову А [молот'ба]; Б [бор'уц':а]; В [бород'ба]; Г [радіст'].

Номер слайду 7

Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають один звук: А морквяний, пір’я, м’ята, яблуко; Б під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок; В мавпячий, медвяний, пюре, буряк; Г пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний.

Номер слайду 8

Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою: 1 дзьоб; А У слові на один звук більше, ніж букв. 2 ящик; Б У слові на один звук менше, ніж букв. 3 рояль; В У слові на два звуки менше, ніж букв. 4 галька. Г У слові однакова кількість букв і звуків. Д У слові на два звуки більше, ніж букв.

Номер слайду 9

Фонетична загадка 1-й звук – приголосний глухий, його пара - / з /. 2-й звук – голосний ненаголошений, шукайте його у слові батьківський. 3-й звук – приголосний дзвінкий, не має пари, можна знайти його у слові мама. 4-й звук – приголосний дзвінкий, він завжди м’який. 5-й звук – голосний наголошений, у алфавіті позначається першою літерою.

Номер слайду 10

Вказані слова запишіть у три стовпчики: 1) з голосним [е]; 2) з голосним [и]; 3) з голосним [о]. В..сокий, в..да, в..л..тенський, ч..тання, в..л..сся, укр..вати, д..фіс, стр.. міти, в..р..г, літоп..с, січ..нь, д..р..га, н..нав..діти, од..надцять, здал..ка,п..р..н..сти, сімд..сят, ..зерце, дзв..нити, ож..л..дь, кол..со, абр..кос, ел..мент,д..хання, р..ш..то, к..жух, уроч..стий, з..л..то.

Номер слайду 11

Домашнє завдання вправа 236 Підготуватись до к\р

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
10688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку