Презентація до уроку в 10 класі по темі 'Розв'язування ірраціональних рівнянь.'

Про матеріал
удосконалити вміння й навички розв’язувати ірраціональні рівняння, повторити вивчені методи, розширити знання новими нестандартними методами розв’язування ірраціональних рівнянь; розвивати пам’ять, логічне мислення, пізнавальний інтерес до математики; ключові компетентності: спілкування державною мовою - чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; уміння вчитися впродовж життя – відбирати і застосувати потрібні знання для досягнення мети; соціальна та громадська компетентності – аргументувати та відстоювати свою позицію, етику та культуру спілкування, виховувати навички взаємопідтримки та взаємодопомоги.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:

Номер слайду 2

Повторити вивчені методи розв'язування ірраціональних рівнянь;Ознайомитись з нестандартними методами розв'язування ірраціональних рівнянь; удосконалити вміння й навички розв’язувати ірраціональні рівняння;.

Номер слайду 3

Сьогодні на уроці: Розвиваємо:логічне мислення;пам’ять;пізнавальний інтерес до математики та вміння чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;Уміння вчитися впродовж життя-відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети. Виховуємо:працьовитість;етику та культуру спілкування;навички взаємопідтримки та взаємодопомоги

Номер слайду 4

Повторення теоретичного матеріалу. Розгадайте кросворд

Номер слайду 5

Повторення теоретичного матеріалу. Відповідь на кросворд

Номер слайду 6

Щоб удосконалити розум потрібно більше розмірковувати ніж заучувати. Думаю, отже, існую!

Номер слайду 7

Знайдіть серед запропонованих рівнянь ірраціональні:

Номер слайду 8

Чи являється число коренем рівняння:1) , 2) ,

Номер слайду 9

Знайдіть корені рівняння:1) 2) 3) 4)

Номер слайду 10

1. Обчислити: а) 4; б) 2; в) 0,5; г) 82. Обчислити: а) -2; б) - ; в) 34; г) розв’язку немає3. При яких значеннях х вираз має зміст: а) [0;∞) ; б) (-∞; 5] ; в)(-∞;+∞) ; г) [5;+∞)4. Розв’язати рівняння: а) 4; б) 2; в) 16; г) -25. Розв’язати рівняння: а) 11; б) 21; в) -16; г) 1216. Розв’язати рівняння: а) 2; б) 265; в) -265; г) коренів немає7. Розв’язати рівняння: а) 1; -3,5; б) 1; 3,5; в) -1; г) -1; -3,5.

Номер слайду 11

Відповіді:{9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}№ 1 № 2№ 3№ 4№ 5№ 6№ 7бгваггг

Номер слайду 12

Методи розв'язування ірраціональних рівнянь. Піднесення обох частин рівняння до одного степеня. Заміна змінної в рівнянніРозкладання на множники. Врахування області визначення функції Графічний метод

Номер слайду 13

Заміна змінної в рівнянні Одержуєм рівняння: розв’язків не має; х=2 - розв’язок

Номер слайду 14

Розкладання на множники

Номер слайду 15

Врахування області визначення функції

Номер слайду 16

Розв'язати рівняння. Перевірка Відповідь: х=31=1 - вірно Графічний метод

Номер слайду 17

Виберіть метод розв’язування даного ірраціонального рівняння:піднесення до степеня;заміна змінної;розкладання на множники;використання властивостей функції;метод оцінки

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Нестандартні методи розв'язування ірраціональних рівнянь. Метод рівносильних перетворень

Номер слайду 20

Розв’язати рівняння: .

Номер слайду 21

Розв’язати рівняння: .

Номер слайду 22

Варіант №1.№1. Розв’яжіть рівняння.№2. Розв’яжіть рівнянняі вкажіть найменший корінь рівняння. {8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}1)153)122)174)415 3) 1217 4) 46 3) -55 4) -6 Варіант №2.№1. Розв’яжіть рівняння4 3) -13 4) 9.№2. Розв’яжіть рівняння26 3) -1-3 4) 0

Номер слайду 23

{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0} №1№2 Варіант 117-5 Варіант 230 Відповіді:

Номер слайду 24

Варіант 1№ 1. Розв’язання: Перевірка: Відповідь: 17 Варіант 2№ 1. Розв’язання: Перевірка: Відповідь: 3

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Домашнє завдання: Параграф 7; № 7.9, 7.11, 7.14.

Номер слайду 27

pptx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку