18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація до уроку в 6 класі інтегрований курс історії "Утворення Єгипетської держави"

Про матеріал

Представляє урок-презентацію в 6 класі інтегрований курс історії до теми "Давній Єгипет" , урок за темою "Утворення Єгипетської держави". Робота на уроці основана на компітентнісному підході, робота з картою та ілюстративним матеріалом.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку 1 Утворення Єгипетської держави.

Номер слайду 2

МЕТА УРОКУ: розповісти про природні умови та розташування Стародавнього Єгипту; визначити вплив природно-географічних умов на розвиток господарського та державного життя Єгипту; ознайомити учнів з процесом утворення та розвитку держави у давньому Єгипті, пояснити, з якою метою створюється держава; формувати в учнів поняття «дельта», «хамсин», «держава», «фараон», «ном»; удосконалити навички роботи з підручником та роздавальним матеріалом, визначати головну думку; усвідомити основні напрямки розвитку Стародавнього Єгипту; зацікавити учнів історією Стародавнього Сходу.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Одна з найдовших на Землі річок – Ніл. Довжина його становить 6671 км.

Номер слайду 7

ХАМСИН Рудий Хамсин в пустині розгулявся, Жагою палений, мчить у повітрі, Черкаючи пісок сухими крильми, І дише густим полум’ям пекучим … І вся пустиня мов знялася в гору І в небо ринула. На жовтім небі Померкло сонце – око Озіріса – І стало так, мов цілий світ осліп …. Леся Українка

Номер слайду 8

Хамсин – посушливі вітри – суховії, які приносять жарке дихання пустелі(п`ятдесят)

Номер слайду 9

Там, де вона закінчувалася, починалися пустелі - з піску та каміння. Ці території єгиптяни називали – Червона земля – пустеля. Землі навколо берегів Нілу називали «Та-Кемет» - Чорна земля, бо вони були родючі. Навесні та влітку рівень води піднімався і річка виходила з берегів, земля навколо вкривалася шаром мулу й ставала надзвичайно родючою.

Номер слайду 10

На початку 3000 року до н.е. дві територій поєднали в єдину. На чолі став цар Мін

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Його називали фараон (від назви царського палацу Пер Ао – «Великий дім»)

Номер слайду 13

Скласти кросворд, де ключове слово “Геродот”

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Опрацювати ст.49- 50, параграф 9. На контурній карті позначити: річку Ніл, дельту Нілу, Середземне море, території Верхнього і Нижнього Египту, місто Мемфіс.

ppt
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
6 липня 2018
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку