Представляє урок-презентацію в 6 класі інтегрований курс історії до теми "Давній Єгипет" , урок за темою "Утворення Єгипетської держави". Робота на уроці основана на компітентнісному підході, робота з картою та ілюстративним матеріалом.
МЕТА УРОКУ: розповісти про природні умови та розташування Стародавнього Єгипту; визначити вплив природно-географічних умов на розвиток господарського та державного життя Єгипту; ознайомити учнів з процесом утворення та розвитку держави у давньому Єгипті, пояснити, з якою метою створюється держава; формувати в учнів поняття «дельта», «хамсин», «держава», «фараон», «ном»; удосконалити навички роботи з підручником та роздавальним матеріалом, визначати головну думку; усвідомити основні напрямки розвитку Стародавнього Єгипту; зацікавити учнів історією Стародавнього Сходу.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Одна з найдовших на Землі річок – Ніл. Довжина його становить 6671 км.
Номер слайду 7
ХАМСИН Рудий Хамсин в пустині розгулявся, Жагою палений, мчить у повітрі, Черкаючи пісок сухими крильми, І дише густим полум’ям пекучим … І вся пустиня мов знялася в гору І в небо ринула. На жовтім небі Померкло сонце – око Озіріса – І стало так, мов цілий світ осліп …. Леся Українка
Там, де вона закінчувалася, починалися пустелі - з піску та каміння. Ці території єгиптяни називали – Червона земля – пустеля. Землі навколо берегів Нілу називали «Та-Кемет» - Чорна земля, бо вони були родючі. Навесні та влітку рівень води піднімався і річка виходила з берегів, земля навколо вкривалася шаром мулу й ставала надзвичайно родючою.
Номер слайду 10
На початку 3000 року до н.е. дві територій поєднали в єдину. На чолі став цар Мін
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Його називали фараон (від назви царського палацу Пер Ао – «Великий дім»)
Номер слайду 13
Скласти кросворд, де ключове слово “Геродот”
Номер слайду 14
Домашнє завдання. Опрацювати ст.49- 50, параграф 9. На контурній карті позначити: річку Ніл, дельту Нілу, Середземне море, території Верхнього і Нижнього Египту, місто Мемфіс.