МЕТА УРОКУ - Сформувати поняття вектора в просторі та пов’язані з ним поняття абсолютної величини, напрямку, рівності векторів; розглянути дії над векторами; - Розвивати індивідуальні здібності та пізнавальну активність учнів, просторову уяву, логічне мислення, вміння висловлювати свою думку; - Виховувати творчу, працелюбну особистість шляхом навчання за допомогою швидкозмінних форм подачі інформації.
мотивація Поміркуйте над змістом приказки: «Сила без голови шаленіє, а розум без сили мліє». Якщо є сила, то треба знати, куди її спрямовувати. Від цього залежить, чи буде пружина стискатися або розтягуватися, чи полетить м‘яч у ворота противника чи у власні та багато іншого. А напрямок сили вкаже вектор.
Гра “Вірю – не вірю” (№ 15) 1. Вектор - будь-який відрізок (1 бал) 2. Нульового вектора не існує (1 бал) 3. Вектори колініарні, якщо вони лежать на одній прямій або на паралельних прямих (1 бал) 5. Вектори називаваться рівними, якщо вони співнапрямлені (1 бал) 6. Два колінеарні вектори співнапрямлені (1 бал) 7. Нульовий вектор колінеарний будь-якому вектору (1 бал)