Тема: Валентина Табур. Вероніка й рожева парасолька Мета: Ознайомити учнів із творчістю Валентини Табур, виразно читати оповідання “Вероніка й рожева парасолька”; вчити учнів розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; висловлювати думку про те, як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; довідатися із легенд, коли з’явилися перші парасольки; розвивати мовлення, фантазію, уяву, розширювати читацький досвід дітей; виховувати любов та повагу до рідних.
Тема: Валентина Табур. Вероніка й рожева парасолька Мета: Ознайомити учнів із творчістю Валентини Табур, виразно читати оповідання “Вероніка й рожева парасолька”; вчити учнів розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; висловлювати думку про те, як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; довідатися із легенд, коли з’явилися перші парасольки; розвивати мовлення, фантазію, уяву, розширювати читацький досвід дітей; виховувати любов та повагу до рідних.