Тема: Валентина Табур. Вероніка й рожева парасолька Мета: Ознайомити учнів із творчістю Валентини Табур, виразно читати оповідання “Вероніка й рожева парасолька”; вчити учнів розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; висловлювати думку про те, як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; довідатися із легенд, коли з’явилися перші парасольки; розвивати мовлення, фантазію, уяву, розширювати читацький досвід дітей; виховувати любов та повагу до рідних.
Номер слайду 3
ДОБРИЙ ДЕНЬ! Не беріть з собою в новий день Старі проблеми, біди і розчарування. Замініть їх новими враженнями, Яскравими емоціями і успіхами!
Номер слайду 4
Номер слайду 5
ТРЕНАЖЕР ДЛЯ РОЗЧИТУВАННЯ
Номер слайду 6
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Номер слайду 7
Тема: Валентина Табур. Вероніка й рожева парасолька Мета: Ознайомити учнів із творчістю Валентини Табур, виразно читати оповідання “Вероніка й рожева парасолька”; вчити учнів розповідати про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; висловлювати думку про те, як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях; довідатися із легенд, коли з’явилися перші парасольки; розвивати мовлення, фантазію, уяву, розширювати читацький досвід дітей; виховувати любов та повагу до рідних.
Номер слайду 8
ЗАГАДКА Якщо в руки мене взяти І на кнопочку натиснути, Відразу перетворюся на грибок, Щоб під дощем ти не промок!
Номер слайду 9
ПАРАСОЛЬКА
Номер слайду 10
Номер слайду 11
!”
Номер слайду 12
!”
Номер слайду 13
!”
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Хвилинка фантазії Якщо б до вас прийшов чарівник, що б ви попросили у нього: гарну зовнішність, красивий одяг, подарунки, чуйне серце, здоров’ я і щастя чи ще щось?
Номер слайду 23
Номер слайду 24
“Поспішай до доброї справи, хоча б і незначної, і біжи від усякого гріха; тому що добра справа спричиняє іншу, а один гріх породжує інший: нагорода чесноти – чеснота, покарання пороку – порок” Талмуд
Номер слайду 25
ТВОРЧА РОБОТА
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Вправа “Незакінчене речення” (мікрофон -метелик) Для мене щастя – це...