Презентація до уроку ,, Від'ємні числа'' 6 клас

Про матеріал
Тема уроку: Всі дії з раціональними числами. Мета уроку: Вміти розв’язувати вправи і приклади на всі дії з раціональними числами; Знати правила додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; Повторити поняття протилежного числа, модуля, порівняння раціональних чисел. Обладнання: Презентація Microsoft PowerPoint.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 клас Потапчук Тетяна Валентинівна гімназія НПУ ім. М.П. Драгоманова, м. Київ Тема уроку всі дії з раціональними числами

Номер слайду 2

Мета: Вміти розв’язувати вправи і приклади на всі дії з раціональними числами; Знати правила додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; Повторити поняття протилежного числа, модуля, порівняння раціональних чисел. Розвиваюча мета: Розвивати цікавість, уважність, логічне та раціональне мислення. Виховна мета: Виховувати працелюбність, любов до предмета.

Номер слайду 3

План уроку: Усний рахунок; Розв'язування вправ на виконання всіх дій з раціональними числами; Розв'язування рівнянь на повторення; Фізкультхвилинка; Розв'язування задач на повторення; Домашнє завдання.

Номер слайду 4

Урок – подорож в країну від'ємних чисел

Номер слайду 5

Сигнальна Обчислювальна Загадкова Кінцева Обери станцію

Номер слайду 6

Сигнальна -7 та 7 протилежні числа Відстань від точки А(-5) до початку координат відліку дорівнює -5 -5 – від'ємне число

Номер слайду 7

-12,35 ≥ -2,35 Сигнальна -15,79 ≤ 7,29 │-6│= -6

Номер слайду 8

Сигнальна -2а(-a+b-4)= (a-3+b)-(-3+b)= 3 + 2a 2a2-2ab+8a a a 15 = 7a 15 (≡a єQ:(-a)2<0) va єQ:(-a)2≥0

Номер слайду 9

Прочитайте слова. Знайдіть «зайве» слово Додавання Віднімання Добуток Частка Дроблення Сигнальна

Номер слайду 10

Допоможуть будь-які дії. Вони нам успіх несуть. Поруч крокувати вміють Наука й завзятий труд! Обчислювальна

Номер слайду 11

14 – 26 -7-(-11) 24:(-6) 15∙(-2) 13-17-5 -9+16,3 -1-2+10 -15-(-2 ) -24:(-3)-9 -1,2+3,4 -3∙9-10 │-17+(-3)│ 4 -4 -30 7,3 -13 -1 Обчислювальна 7 -12 20 -37 2,2 -9 -20

Номер слайду 12

-5 ? 0,4 = -2 -0,5 ? (-1) = 0,5 – Загадкова ∙ ∙

Номер слайду 13

│4 + х│= 12, х = ? │1 – 2х│= 0, х = ? │6 – х│= -5, х = ? Загадкова 8,-16 0,5

Номер слайду 14

+ – = 27,3 – (-2,6) = -3,3 – + (-3,4) = -13 – – (-11,2) = -41,5 Загадкова 29,9 + (-36,6) – 34,8 =

Номер слайду 15

Для чисел –11 і 3 знайти: Модулі чисел Два числа менші обох Два числа більші обох Два числа між ними Суму чисел Різницю чисел Добуток чисел Частку чисел Кінцева

Номер слайду 16

Кінцева Розв'язати рівняння:

Номер слайду 17

ВИЙШОВ РОБОТ НА ЗАРЯДКУ І РАХУЄ ПО ПОРЯДКУ: РАЗ – КОНТАКТИ НЕ ІСКРЯТЬ, ДВА – СУГЛОБИ НЕ СКРИПЛЯТЬ, ТРИ – ПРОЗОРИЙ ОБ’ЄКТИВ, РАХУВАТИ ВІН ЛЮБИВ. РАЗ, ДВА, ТРИ, ЧОТИРИ, П’ЯТЬ – МОЖНА СПРАВУ ПОЧИНАТЬ !

Номер слайду 18

290 км ? км/год ВОКЗАЛ 47,5км/год З однієї станції виїхав поїзд із швидкістю 47,5 км/год. Через 2 год з тієї ж станції в протилежному напрямку виїхав другий поїзд, і через 2 год після його виїзду відстань між ними стала 290 км. Знайти швидкість другого поїзда. Задача 1. 2год 2год

Номер слайду 19

Розв’язання. 1) 47,5 • (2 + 2) = 190 (км) – відстань першого; Відповідь: 50 км/год. 290 км 47,5км/год ? км/год 2год 2год 2год 2) (290 – 190) : 2 = 50 (км/год) – швидкість другого.

Номер слайду 20

З двох пунктів, відстань між якими 2 км, одночасно назустріч один одному вирушили пішохід і вершник. Яка швидкість кожного, якщо вершник їхав на 12 км/год швидше пішохода і вони зустрілися через 5 хвилин? Задача 2. 2км на 12 км/год швидше t зуст. = 5 хв

Номер слайду 21

на 12 км/год швидше (x+12)км/год x км/год 2км t зуст. = 5 хв

Номер слайду 22

(x+12)км/год x км/год 2км t зуст. = 5 хв = 5/60 год = 1/12 год (x + 12 + х) ∙ 1 12 = 2 2x + 12 = 24 2x = 12 x = 6 Відповідь: 6 км/год; 18 км/год 6 км/год - vпішохода 18 км/год - vвершника

Номер слайду 23

Моторний човен за 2 год проти течії річки пройшов відстань на 25% меншу, ніж за той же час за течією. Яка власна швидкість човна, якщо швидкість течії 2,5 км/год ? 2 год 2 год На 25% менше 2,5 км/год Задача 3.

Номер слайду 24

Моторний човен за 2 год проти течії річки пройшов відстань на 25% меншу, ніж за той же час за течією. Яка власна швидкість човна, якщо швидкість течії 2,5 км/год ? Задача 3. vвл = х (км/год) v км/год t год S км За теч. Пр теч. х + 2,5 х – 2,5 2 2 2(х + 2,5) 2(х – 2,5) На 25% м е н ш а 17,5 2(х – 2,5)= 0,75∙2(х + 2,5)

Номер слайду 25

Домашнє завдання: Г. В. Дорофєєв, Л. Г. Петерсон “Математика”, 6 клас, частина 2 № 372, 580, 581.

Номер слайду 26

Дякуємо за урок!

Номер слайду 27

Сигнальна Обчислювальна Загадкова Кінцева Обери станцію

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Сахарчук Таня
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1553
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку