Презентація до уроку "Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв'язування складеної задачі різними способами"

Про матеріал
Презентація до уроку "Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв'язування складеної задачі різними способами" за підручником О.Гісь, І.Філяк (урок 44, с.96-98)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі різними способами. Підготувала вчитель початкових класів Манько І. О.

Номер слайду 2

Нумо, діти, підведіться, Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок ,Починаємо урок .

Номер слайду 3

НАШ ДЕВІЗ: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати!

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань

Номер слайду 5

Актуалізація опорних знань134725

Номер слайду 6

Таблиця ЗХД{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗНАЮХОЧУ ЗНАТИДІЗНАВСЯВіднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток (9-5=4)Віднімання одноцифрових чисел від 11 з переходом через десяток (11-3=8)Порозрядне віднімання чисел без переходу через десяток (38-15=23)Розв'язування складеної задачі різними способами. Додавання чисел з переходом через десяток (9+7=16)Актуалізація опорних знань

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка. Простежити залежність і продовжити ряд чисел.1, 3, 5, …Подані числа записати в порядку зростання.17, 10, 7, 0, 1. Записати всі парні числа другого десятка. Збільшити кожне число на 10. Записати відповіді.3, 2, 5, 4, 7, 6, 8, 1,10.

Номер слайду 9

Пояснення нового матеріалу98761

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота за підручником. С.97

Номер слайду 12

Щоденні 3. Математика самостійно7+4=1111-5=66+7=1313+2=1515+80=9595-5=9090-60=3030+48=7878-71=7

Номер слайду 13

Щоденні 3. Математика разом з другом

Номер слайду 14

фізкультхвилинка. Перейдіть за посиланням

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Щоденні 3. Математика письмово

Номер слайду 17

Щоденні 3. Математика письмово

Номер слайду 18

Таблиця ЗХД{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗНАЮХОЧУ ЗНАТИДІЗНАВСЯВіднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток (9-5=4)Віднімання одноцифрових чисел від 11 з переходом через десяток (11-3=8)Порозрядне віднімання чисел без переходу через десяток (38-15=23)Розв'язування складеної задачі різними способами. Додавання чисел з переходом через десяток (9+7=16)Як швидко і зручно відняти одноцифрове число від 11 (11-3= 11-1-2=10-2=8)Як зручним способом розв'язати складену задачу

Номер слайду 19

Самооцінка діяльностіЯк я працював?Як я працювала?

pptx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку