Презентація до уроку "Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв'язування складеної задачі різними способами" за підручником О.Гісь, І.Філяк (урок 44, с.96-98)
Віднімання від 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі різними способами. Підготувала вчитель початкових класів Манько І. О.
Номер слайду 2
Нумо, діти, підведіться, Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок ,Починаємо урок .
Номер слайду 3
НАШ ДЕВІЗ: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати!
Номер слайду 4
Актуалізація опорних знань
Номер слайду 5
Актуалізація опорних знань134725
Номер слайду 6
Таблиця ЗХД{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗНАЮХОЧУ ЗНАТИДІЗНАВСЯВіднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток (9-5=4)Віднімання одноцифрових чисел від 11 з переходом через десяток (11-3=8)Порозрядне віднімання чисел без переходу через десяток (38-15=23)Розв'язування складеної задачі різними способами. Додавання чисел з переходом через десяток (9+7=16)Актуалізація опорних знань
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Каліграфічна хвилинка. Простежити залежність і продовжити ряд чисел.1, 3, 5, …Подані числа записати в порядку зростання.17, 10, 7, 0, 1. Записати всі парні числа другого десятка. Збільшити кожне число на 10. Записати відповіді.3, 2, 5, 4, 7, 6, 8, 1,10.
Номер слайду 9
Пояснення нового матеріалу98761
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Робота за підручником. С.97
Номер слайду 12
Щоденні 3. Математика самостійно7+4=1111-5=66+7=1313+2=1515+80=9595-5=9090-60=3030+48=7878-71=7
Номер слайду 13
Щоденні 3. Математика разом з другом
Номер слайду 14
фізкультхвилинка. Перейдіть за посиланням
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Щоденні 3. Математика письмово
Номер слайду 17
Щоденні 3. Математика письмово
Номер слайду 18
Таблиця ЗХД{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗНАЮХОЧУ ЗНАТИДІЗНАВСЯВіднімання одноцифрових чисел без переходу через десяток (9-5=4)Віднімання одноцифрових чисел від 11 з переходом через десяток (11-3=8)Порозрядне віднімання чисел без переходу через десяток (38-15=23)Розв'язування складеної задачі різними способами. Додавання чисел з переходом через десяток (9+7=16)Як швидко і зручно відняти одноцифрове число від 11 (11-3= 11-1-2=10-2=8)Як зручним способом розв'язати складену задачу
Номер слайду 19
Самооцінка діяльностіЯк я працював?Як я працювала?