Презентація до уроку "Вправи на визначення часових форм дієслів."

Про матеріал

Поглиблювати знання про дієслово як частину мови, його граматичні ознаки; удосконалювати вміння та навички учнів розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу;розвивати інтелектуальні здібності, уяву, мислення, вміння послідовно висловлювати свої думки, розвивати комунікативні здібності, мовлення учнів; формувати навички співпраці; вміння працювати в парі, групах; висловлювати власну думку, робити висновки; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи на визначення часових форм дієслів3 клас. Підготувала Писанець С. В.,вчитель початкових класів ЗНВК № 67

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Вправа“Ґронування”“Очікування”“Мікрофон”Стратегія“Кубування”Каліграфічна хвилинка. Гра « Вилучи зайве»Творча робота в групах. Фізхвилинка. Робота з підручником

Номер слайду 5

Квітень. У квітні цвітуть весняні квіти.

Номер слайду 6

Минулий час. Теперішній час. Майбутній час. Вказують на дії, які відбулисядо моменту розповідіВказують на дії, які відбуваються у момент розповідіВказують на дії, які відбуваються після розповіді про неїЩо робив?Що зробив?Що робить?Що роблять?Що робитиме?Що зробить?Що буде робити?

Номер слайду 7

Весна йде, красу несе,А в тій красі радіє все.

Номер слайду 8

Утворіть форми минулого і майбутнього часуІгр. – йдеІІгр. – несеІІІгр.- радіє ( йшла, йтиме, прийде, буде йти)( несла, нестиме, принесе, буде нести)( раділа, зрадіє, радітиме буде радіти)

Номер слайду 9

Гра «Вилучи зайве» Прилинула. Припекло. Прокинуться. Ожило. Співало. Задзюрчать. Розтанули. Заспівають. Запахнуть. Зазеленіють

Номер слайду 10

ГрієПахне. Заграло. Цвіте. ЗеленієГра «Вилучи зайве»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Струмок. Пролісок. Пташка. Теперішній часІІгр. Минулий часІІІгр. Майбутній часІгр.

Номер слайду 13

Віднови текст(Настати) весна. Все (оживати), (радіти). (Зеленіти) поля, (цвісти) садки, (щебетати) пташки.Ігр. – у теперішньому часі;ІІгр. – у минулому часі;ІІІгр. – у майбутньому часі.

Номер слайду 14

Перевіримо. Теперішній час. Настає весна. Все оживає, радіє. Зеленіють поля, цвітуть садки, щебечуть пташки. Минулий час. Настала весна. Все ожило, зраділо. Зазеленіли поля, зацвіли садки, защебетали пташки. Майбутній час. Настане весна. Все оживе, зрадіє. Зазеленіють поля, зацвітуть садки, защебечуть пташки.

Номер слайду 15

Червона книга. Невже в майбутньому на світіНе будуть квітнути дивні квіти?Конвалії й фіалки ніжні,І вісник березня – підсніжник?Невже ми більше не побачим,Як сон – трава росою плаче?Троянда степу, квітка мрії,Жар – цвітом землю не зігріє?Ми всі господарі природи, Тож збережемо її вроду! М. Познанська

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Написати твір на тему « Весняна квітка». Підкреслити дієслова, визначити час (високий рівень) Знайти опис весняної квітки у творах художньої літератури. Підкреслити дієслова, визначити час.

Номер слайду 17

Мені було цікаво …Я сьогодні зрозумів …Мені було важко …

Номер слайду 18

pptx
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
11457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку