презентація до уроку "Ймовірність випадкової події.Розв’язування задач"

Про матеріал

Предмет теорії ймовірностей відрізняється великою своєрідністю. Незвичайний характер теоретико-імовірнісних понять є причиною того, що довгий час підхід до цих понять грунтувався лише на інтуїтивних міркуваннях. Це і підривало віру в правильність висновків теорії ймовірностей: багато її положень носили розпливчастий характер і викликали сумніви.

Теорія ймовірностей один з розділів, введений в шкільний курс, який представляє безперечну цінність для загальної освіти. Корисність одержуваних знань полягає як у тому значенні, яке мають ці знання для розуміння і пізнання закономірностей оточуючого нас світу, так і можливості їх безпосереднього застосування при вивченні інших наук і в повсякденному життєвій практиці.

Теорія ймовірностей - це такий розділ математики, який дозволяє навчати учнів логіки на практиці. У процесі освоєння теоретичних фактів вирішується завдання розвитку в учнів навичок проведення логічних міркувань, здібностей абстрагувати тобто виділяти в конкретній ситуації сутність питання, відволікаючись від несуттєвих деталей. Вивчаючи теорію ймовірностей, учні опановують вміннями аналізувати дане питання, узагальнювати, знаходити шляхи вирішення поставленого завдання. Все це формує мислення учнів і сприяє розвитку їх мови, особливо таких якостей вираження думки, як порядок, ясність, обгрунтованість.

Вивчення теорії ймовірностей вимагає від кожного учня великих зусиль і чималого часу. Отримані при цьому навички навчальної праці дозволяє випускникам школи у їх подальшому життєвому шляху ефективно опановувати навичками виконання інших видів праці і з належним розумінням ставиться до того, що гарне виконання будь-якої роботи вимагає значних зусиль і відповідальності.

Вивчення теорії ймовірностей сприяє розвитку в учнів спостережливості, уваги і зосередженості, ініціативи та наполегливості. Все це має велике значення для формування їх характеру.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Отож, я хочу всім побажати успіху. І не тільки сьогодні на уроці математики, а завжди бути: Усміхненими Спокійними Прогресивними Ініціативними Хоробрими

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання №899 №903

Номер слайду 4

Ймовірність випадкової події. Розв’язування задач

Номер слайду 5

Мета уроку: виробити в учнів вміння та навички у розв’язуванні задач на знаходження ймовірності випадкової події; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність у практичному застосуванні набутих знань. Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок.

Номер слайду 6

«Ми з насолодою пізнаємо математику… Вона захоплює нас, наче квітка лотоса» - так сказав відомий філософ Аристотель .

Номер слайду 7

Актуалізація опорних знань Запитання до класу Яка подія називається достовірною? Дайте означення випадкової події. Що ви знаєте про неможливі події. Як знайти ймовірність випадкової події?

Номер слайду 8

Усні вправи Визначте, яка подія є достовірною, неможливою або випадковою? влучення в ціль під час пострілу; (випадкова) виграш під час гри в лотерею; (випадкова) програш під час гри у безпрограшну лотерею; (неможлива) при підкиданні грального кубика випало менше ніж 10 очок; (достовірна) із коробки з червоними і синіми кульками вийняли зелену кульку. (неможлива)

Номер слайду 9

Застосування знань, вмінь та навичок Розв’язування вправ Задача №1 У ящику лежать 4 червоні, 2 чорні та 10 білих кульок. Навмання виймають одну кулю. Якою є ймовірність, що ця куля : а) чорна; б) червона; в) біла; г) зелена?

Номер слайду 10

Розв’язання: а) сприятливі m=2 усі можливі n=16

Номер слайду 11

Розв’язання: б) сприятливі m=4 усі можливі n=16

Номер слайду 12

Розв’язання: в) сприятливі m=10 усі можливі n=16

Номер слайду 13

Розв’язання: г) сприятливі m=0 усі можливі n=16 Ймовірність неможливої події дорівнює нулю.

Номер слайду 14

Задача №2 У пакеті лежать 20 яблук і 10 груш. Якою є ймовірність вийняти: а) яблуко; б) грушу?

Номер слайду 15

Розв’язання: а) сприятливі m=20 усі можливі n=30

Номер слайду 16

Розв’язання: б) сприятливі m=10 усі можливі n=30

Номер слайду 17

Задача №3 У коробці лежить 20 карток, пронумерованих від 1 до 20. Із коробки навмання беруть одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записано: число, кратне 3; парне число; просте число; кратне 4. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Номер слайду 18

Сприятливі: Всі можливі: m=6 n=20 1) число, кратне 3. 1 3 6 9 10 11 12 13 15 14 16 17 18 19 20 4 8 5 7 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Номер слайду 19

2) парне число. Сприятливі: Всі можливі: m=10, n=20 1 3 6 9 10 11 12 13 15 14 16 17 18 19 20 4 8 5 7 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 6 10 12 14 16 18 20 4 8 2

Номер слайду 20

3) просте число. Сприятливі: 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19. Всі можливі: m=8, n=20 1 3 6 9 10 11 12 13 15 14 16 17 18 19 20 4 8 5 7 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Номер слайду 21

4) число, кратне 4. Сприятливі: 4, 8, 12, 16, 20. Всі можливі: m=5, n=20 1 3 6 9 10 11 12 13 15 14 16 17 18 19 20 4 8 5 7 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Номер слайду 22

Самостійне виконання задачі. Задача №4 У шухляді лежать 8 червоних, 2 синіх і 20 зелених олівців. Ви навмання виймаєте олівець. Яка ймовірність того, що цей олівець буде: 1) червоний; 2) жовтий; 3) зелений? КАРАНДАШИ КАРАНДАШИ олівці

Номер слайду 23

Самостійна робота 1. Які з зазначених подій є: достовірними? випадковими? А) після зими настане літо; Б) сьогодні ввечері ти зустрінеш однокласника; В) після п’ятниці настане субота; Г) при киданні кубика випаде одна з цифр 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Номер слайду 24

2. У коробці лежать картки, пронумеровані від 21 до 40. З коробки навмання беруть одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записане число: А) кратне 5; Б) складене; В) парне. А) кратне 10; Б) просте; В) непарне.

Номер слайду 25

Підсумок уроку що називається ймовірністю події? яка подія називається випадковою? яка подія називається достовірною? яка подія називається неможливою? У коробці лежать 15 шоколадних цукерок і 13 карамельок. Яка ймовірність того, що взята навмання цукерка буде шоколадною? у кошику лежать 18 апельсинів і 13 яблук. Яка ймовірність того, що навмання взятим фруктом буде апельсин?

Номер слайду 26

Домашнє завдання Повторити п.19-20 №903, №905, №910*

Номер слайду 27

«Успіх – це тільки 10% таланту і ще 90% щоденної наполегливої праці».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Синкальська Тетяна Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Довженко Євгенія Аркадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Безух Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. петренко олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
ppt
Додано
8 березня 2018
Переглядів
10327
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку