Мета уроку: Сформувати вміння застосовувати властивості степіня з цілим показником до обчислення значень виразів ; розвивати кмітливість , креативність; виховувати наполегливість , працьовитість. Очікувальні результати: учні повинні вміти обчислювати значення виразів із застосуванням властивостей степеня з цілим показником.
Математичний диктант. Варіант 1 (2)Подайте у вигляді степеня добуток а6∙а-9 ; ( в-5∙в-3). Подайте у вигляді степеня частку а-3: а-7 ; (в2 : в-6 ). Піднесіть до степеня: (а-3)4 ; (в3)-2. Подайте у вигляді добутку степенів вираз (а-7 m3)-4 ; (b2 k-5)-3. Подайте у вигляді частки степенів вираз (а3/m-4)-2 ; (b-4/k2)-3. Подайте у вигляді степеня вираз а-8 ∙ а3 : а5 ; (b4 : b9 ∙ b-5).
Робота в парах а) обговорить , що спільного у цих виразів, що потрібно зробити, перш ніж обчислювати значення кожного з виразів; б) розподіліть, хто буде виконувати завдання 1), а хто – завдання 2) виконайте їх; в) перевірте один в одного , чи правильно виконано завдання, виправте помилки, якщо такі є. 1) ( 92 ∙ 6-6)-3 : ( 2-18 ∙ 3-8 )-1.2) ( 146 ∙ 2-8) : ( 28 ∙ 7-3 )-3.