Презентація до уроку з алгебри 8 клас " Застосування властивості степеня з цілим показником". Засвоєння нового матеріалу

Про матеріал
Презентація до уроку з алгебри 8 клас " Застосування властивості степеня з цілим показником до обчислення значень виразів". Тип уроку : засвоєння знань і вмінь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА. Застосування властивостей степеня з цілим показником до обчислення значень виразів

Номер слайду 2

Мета уроку: Сформувати вміння застосовувати властивості степіня з цілим показником до обчислення значень виразів ; розвивати кмітливість , креативність; виховувати наполегливість , працьовитість. Очікувальні результати: учні повинні вміти обчислювати значення виразів із застосуванням властивостей степеня з цілим показником.

Номер слайду 3

Математичний диктант. Варіант 1 (2)Подайте у вигляді степеня добуток а6∙а-9 ; ( в-5∙в-3). Подайте у вигляді степеня частку а-3: а-7 ; (в2 : в-6 ). Піднесіть до степеня: (а-3)4 ; (в3)-2. Подайте у вигляді добутку степенів вираз (а-7 m3)-4 ; (b2 k-5)-3. Подайте у вигляді частки степенів вираз (а3/m-4)-2 ; (b-4/k2)-3. Подайте у вигляді степеня вираз а-8 ∙ а3 : а5 ; (b4 : b9 ∙ b-5).

Номер слайду 4

Відповіді :І варіант: 1. а-3 ; 2. а4 ; 3. а-12 ;4. a28m-12 ; 5. a-6 / m8 ; 6. a-10.ІІ варіант 1. b-8 ; 2. b8 ; 3. b-6 ; 4. b-6 k15 ; 5. b12/k-6 ; 6. b-10.

Номер слайду 5

Вправа «Мікрофон»1. Подайте вигляді степеня з основою 3 число:1) 9; 2) 1/3 ; 3) 1/81; 4)243.2. Подайте у вигляді степеня з основою 5 число:1)1/25; 2) 1/125; 3) 25; 4) 625. 3. Подайте у вигляді степеня з однаковою основою числа:1) 16, ¼, 32. 2) 49, 1/7, 343.

Номер слайду 6

Проблема ????Як знайти значення виразу 4-6 ∙ 32-3 / 8-9 ∙ 16 ?!!! (Будемо застосовувати властивості степеня з цілим показником до обчислення значень числових виразів).

Номер слайду 7

Колективно:1. Обчисліть добуток:1) 25 ∙ 2-4 ; 2) 5-6 ∙ 52 ; 3) (1/7)-8 ∙ (1/7)7 ; 4) (1/3)12 ∙ (1/3)-14.2. Обчисліть частку : 1) 36 : 37 ; 2) 7 : 7-1 ; 3) 4-7 : 4-10 ; 4) (1/5)-8 : (1/5)-9.

Номер слайду 8

Спростить вираз і знайдіть його значення 1) а-13 ∙ а10, якщо а=-2;2) а -10 : а -8 , якщо а= -1/4;3) (а 3 )-4 ∙ (а-2 ) -5 , якщо а= 1/5;4) (х 5 )-3 : ( х-7 )2 , якщо х= 0,3.5

Номер слайду 9

Колективна робота1) 81 ∙ 3-5 ;2) 16 ∙ (2-3)2 3) 5-6 ∙ 58 : 125;4) 36-1 ∙ ( 1/6)-4 .

Номер слайду 10

Робота в парах а) обговорить , що спільного у цих виразів, що потрібно зробити, перш ніж обчислювати значення кожного з виразів; б) розподіліть, хто буде виконувати завдання 1), а хто – завдання 2) виконайте їх; в) перевірте один в одного , чи правильно виконано завдання, виправте помилки, якщо такі є. 1) ( 92 ∙ 6-6)-3 : ( 2-18 ∙ 3-8 )-1.2) ( 146 ∙ 2-8) : ( 28 ∙ 7-3 )-3.

Номер слайду 11

Бліцопитування З – поміж наведених рівностей знайдіть неправильні й виправите помилки:1) 4-11 ∙ 410 = 1/4 ;2) ( 2-1 )3 = 1/8 ;3) 8-2 : 8-4 = 1/64;4) 510 ∙ 5-11 =-5;5) 7-5 : 7-3 =1/49;6) (33)-1 =1/27;

Номер слайду 12

Бліцопитування 7) 11-15 : 11-17 = 121;8) 125-1 ∙ 252 = 5;9) 16-3 ∙ 46 = 1;10) (62)6 : 614 = 1/12;11) 120 : (12-1)2 =144;12) 7-11 : 7-12 = 1/7.

Номер слайду 13

Рефлексія. На уроці Я: дізнався…зрозумів…навчився…найбільший мій успіх – це…найбільші труднощі я відчув…я не вмів, а тепер умію…я змінив своє ставлення до…на наступному уроці я хочу…

Номер слайду 14

Вправа “Незакінчені речення”Нульовий степінь будь-якого відмінного від нуля числа дорівнює…При множенні степенів з однаковими основами …При діленні степенів з однаковими основами…Щоб знайти коефіцієнт одночлена в стандартному виді …Щоб піднести одночлен до степеня…

Номер слайду 15

Домашнє завданняІндивідуально ( 2а-5 х8 )2 ∙ (х/а)-14 , якщо х= 2а-2

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
Додано
17 січня 2023
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку