Презентація до уроку з геометрії "Теорема Фалеса". 8 кл

Про матеріал
Тема: ТЕОРЕМА ФАЛЕСА Мета: Навчальна: формувати в учнів усвідомлене розуміння змісту теореми Фалеса та способу її доведення; вміння відтворювати формулювання теореми Фалеса, застосовувати її для розв'язування задач на знаходження довжин відрізків, що відтинаються на сторонах паралельними прямими, розв'язувати задачі на поділ відрізка на n рівні відрізки або в даному відношенні. Розвивальна: розвивати пам’ять, розумову активність, логічне мислення; формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого й міцного володіння системою математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності, достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти. Виховна: виховувати інтерес до математики та історії, уважність, акуратність, дисциплінованість. Обладнання: ноутбук, мультимедійний проектор, відеофільм «Фалес Мілетський. Історія одного вченого», презентація уроку, косинець, лінійка, циркуль, картки із завданнями, підручник «Геометрія 8 клас» (авт. О.С.Істер, 2016 р.в.) Тип уроку: урок вивчення й первинного закріплення нових знань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

12 листопада. Класна робота27.02.2020

Номер слайду 2

«Потрібно всіма засобами навчати мистецтву доведення, не забуваючи при цьому про мистецтво здогадуватися»Д. Пойа

Номер слайду 3

1)Дано: ے1 = ے2. Довести: ے3 + ے4 = 180°2)Дано: ВО = ОD, ے1 = ے2. Довести: ΔAOВ = ΔCOD 3) Які помилки допущено в зображенні паралелограма ?Введіть тут формулу. 

Номер слайду 4

«Як ви думаєте, чи можуть знання відкрити шлях до багатства?»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Як ви думаєте, чи можуть знання відкрити шлях до багатства?»

Номер слайду 7

На картці допиши закінчення речень. Прямі, що не перетинаються, називаються ________________________________. Перша ознака рівності трикутників за ____________________________________. Друга ознака рівності трикутників за _____________________________________. Медіана трикутника сполучає його вершину із _____________________________. Паралелограм – це чотирикутник, у якого _________________________________. Протилежні сторони паралелограма ______________________________________.

Номер слайду 8

Щоб розрізати дошку на 5 рівних частин (рейок), столяр, не вимірюючи її ширини і не виконуючи жодних обчислень, виконує розмітки, показані на малюнку, після того проводить прямі ВВ1, СС1, ДД1, ЕЕ1. Чи правильно поступає столяр ?

Номер слайду 9

Фалес Мілетський(624 -548 до н.е.)

Номер слайду 10

Теорема Фалеса Якщо паралельні прямі , які перетинають сторони кута, відтинають на одній його стороні рівні між собою відрізки, то вони відтинають рівні між собою відрізки і на другій його стороні A1 A2 A3 B3 B1 B2 MNО

Номер слайду 11

Фалес відкрив цікавий спосіб визначення відстані від берега до видимого корабля.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Вправа на побудову. №273. Поділіть даний відрізокна дві частини, відношення яких дорівнює 2:5. Алгоритм виконання 1) Нехай АВ – даний відрізок (проведемо його довільно)2) Проведи довільний промінь АМ.3) Відклади на ньому за допомогою циркуля послідовно сім відрізків АС1, С1 С2, С2 С3, С3 С4, С4 С5, С5 С6, С6 С7.4) Проведи через точки С2 та С7 за допомогою косинця і лінійки дві паралельні прямі DС2 та ВС7.5) За теоремою Фалеса вони поділять відрізок АВ у заданому відношенні АD: DВ=2:5.

Номер слайду 14

Розв’язуємо задачу  Розв’язання. Нехай А1 А2=3х, В1 В2=5х, тоді А1 А2= А2 А3=3х і В1 В2= В2 В3=5х. За умовою В2 В3 -А2 А3=8 см, тому маємо рівняння:5х-3х=8,2х=8,х=4. Отже, А1 А2= А2 А3=3∙2= 6 см, В1 В2= В2 В3=5∙2= 10 см. Відповідь: 6 см, 10 см.

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Оцінка. Правила, вивчені раніше. Теорема Фалеса. Усна задача. Задача на побудову. Задача на розв’язання. Відмінно Знав всіЗнаю і зрозумів теорему, можу довести самостійно. Відповідь знайшов швидко. Не виникало труднощів під час виконання. Самостійно знайшов шлях для розв’язання. Добре. Лише деякі правила згадав згодом. Зрозумів теорему, але ще складно її доводити. Відповідь знайшов після обговорення з сусідом. Під час виконання креслення допускав деякі помилки. Задачу зрозумів після колективного обговорення. Задовільно. Складно було згадати правила. Складно зрозуміти теорему. Відповідь знайшов після допомоги учителя. Складно було користуватися інструментами для креслення. Задачу записав у зошит, але сам не зробив би. Форма для самооцінювання

Номер слайду 16

На уроці я... — дізнався... — зрозумів...— навчився... — найбільший мій успіх — це... — найбільші труднощі я відчув... — я не вмів, а тепер умію... — я змінив своє ставлення до... — на наступному уроці я хочу...

Номер слайду 17

Домашнє завдання : ст. 55-56 опрацювати Виконати завдання № 274, № 276 Творче завдання : написати п’ять причин , чим прославився Фалес

Номер слайду 18

pptx
Додано
5 січня 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку