План - корекція знань за підручником О.С. Істер "Геометрія 8" для подолання прогалин у знаннях учнів
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Чотирикутники
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Геометрія 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
§ 1 с.6 |
№3,6,8,10,17 |
|
2 |
Паралелограм і його властивості |
§2 с.12 |
36,37,41,48 |
|
3 |
Прямокутник і його властивості |
§3 с.21 |
80,83,88,95 |
|
4 |
Ромб і його властивості |
§4 с26 |
114,115,120,126,132,135 |
|
5 |
Квадрат і його властивості |
§5 с.31 |
154,158,172 |
|
6 |
Контрольна робота №1 |
С.37 |
|
|
7 |
Трапеція |
§6 с.38 |
186,188,190,192,198, |
|
8 |
Вписані і центральні кути |
§7 с.45 |
232,235,237,241 |
|
9 |
Вписані та описані чотирикутники |
§8 с.50 |
253,255,259 |
|
10 |
Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, її властивості |
§9 с.55 §10 с.59 |
268,270,272,2756 286,288,290,292 |
|
11 |
Середня лінія трапеції, її властивості |
§11 с.63 |
346,318,321,324 |
|
12 |
Контрольна робота №2 |
С.69
|
|
|
Контрольні запитання:
§ 1 с.8
§2 с.15
§3 с.22
§4 с.28
§5 с.33
§6 с.40
§7 с.48
§8 с.53
§9 с.57
§10 с.60
§11 с.65
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Подібність тркутників
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Геометрія 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
§12 с.78 |
№436,440 |
|
2 |
Подібні трикутники |
§13 с.83 |
454,457,462 |
|
3 |
Ознаки подібності трикутників |
§14 с.87 |
472,474,476,480 |
|
4 |
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
§15 с.95 |
521,523,525,527,531 |
|
5 |
Властивість бісектриси кута |
§16 с.100 |
547,549,551,553 |
|
6 |
Контрольна робота №3 |
С.110 |
|
|
Контрольні запитання:
§12 с.81
§13 с.85
§14 с.90
§15 с.97
§16 с.101
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Розв’язування прямокутних трикутників
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Геометрія 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Теорема Піфагора |
§18 с.119 |
№630,632,634,636,638,642, 645,649 |
|
2 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
§19 с.128 |
684,687,689 |
|
3 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
§20 с.134 |
712,716, |
|
4 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
§21 с.143 |
757,759,765 |
|
5 |
Контрольна робота №4 |
С.150
|
|
|
Контрольні запитання:
§18 с.123
§19 с.131
§20 с.138
§21 с.145
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Многокутники . Площі многокутників.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Геометрія 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Многокутник та його елементи. Сума кутів опуклого многокутника Многокутник, вписаний у коло.Многокутник, описаний навколо кола. |
§22 с.155 |
№811,814,817,819,821,828 |
|
2 |
Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника |
§23 с.161 |
844,846,848,854 |
|
3 |
Площа паралелограма |
§24 с.167 |
883,885,887,889 |
|
4 |
Площа трикутника |
§25 с.171 |
909,911,915,917 |
|
5 |
Площа трапеції |
§26 с.177 |
942,944,946,948 |
|
6 |
Контрольна робота №5 |
С.181
|
|
|
Контрольні запитання:
§22 с.158
§23 с.163
§24 с.168
§25 с.173
§26 с.178