18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація "Середовища програмування для дітей" (3 клас)

Про матеріал

Презентація "Середовища програмування для дітей" (3 клас)

Система команд виконавця: набір команд, які розуміє виконавець.

Середовище виконавця: середовище, в якому виконавець може виконати певні команди.

А чи знаєш ти, що є робот, який дбайливо стежить за станом здоров'я свого господаря, за якістю його їжі та фізичною формою? А тих, хто лінується і не хоче робити ранкову зарядку, цей робот змушує піднятися з ліжка.



Зміст слайдів
Номер слайду 1

Середовища програмування для дітей. За новою програмою

Номер слайду 2

Розгадайте ребус. Команда

Номер слайду 3

Розгадайте ребус. Виконавець

Номер слайду 4

Середовища програмування для дітей. Ти вже знаєш, що кожний виконавець має свою систему команд і середовище, де він може виконати ці команди: Система команд виконавця:набір команд, які розуміє виконавець. Середовище виконавця: середовище, в якому виконавець може виконати певні команди. Виконавець

Номер слайду 5

Середовища програмування для дітей. Розглянь малюнки. Що є середовищем виконавця Плавець?

Номер слайду 6

Середовища програмування для дітей. Зрозуміло, що, наприклад, на стадіоні неможливо виконати алгоритм щодо плавання. Отже, кожний алгоритм може бути виконаний у певному середовищі. Це — середовище виконання алгоритму.

Номер слайду 7

Середовища програмування для дітей. Ти вже знаєш, що виконавець не може виконати команду, якщо вона не входить до його системи ко­манд, — він цю команду просто не розуміє. Однак бувають ситуації, коли виконавець не може виконати команду, яка входить до його системи команд. Це відбувається, коли виникають умови, за яких виконання команди стає неможливим.

Номер слайду 8

Середовища програмуваннядля дітей. Наприклад, працюючи у гра­фічному редакторі Paint, ти даєш команду Друк. Якщо принтер ви­явиться не підключеним, комп’ютер не зможе виконати цю команду, хоча вона і входить до його системи команд.

Номер слайду 9

Середовища програмування для дітей. Розглянь малюнки. Поясни, чому виконавці не можуть виконати команду «Зроби крок»

Номер слайду 10

Середовища програмування для дітей. Сьогодні ти продовжиш ознайомлюватись із середовищем програмування Скретч (Scratch), у якому навчишся створювати невеличкі програми, а якщо захочеш — і власні комікси, мультфільми та навіть комп’ютерні ігри.

Номер слайду 11

Запуск програми Scratch. Пуск  Усі програми  Scratch Scratch1234

Номер слайду 12

Запуск програми Scratch. Якщо на Робочому столі є значок програми Scratch,то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.

Номер слайду 13

Вікно програми Scratch. Рядок заголовка. Меню. Групи. Поле команд. Сцена. Кнопки керування вікном. Поле спрайтів. Поле скриптів

Номер слайду 14

Середовища програмуваннядля дітей. Створений у Scratch алгоритм називається проектом.

Номер слайду 15

Середовища програмуваннядля дітей. Складати алгоритми можна не тільки для Рудого кота, а й для інших виконавців. Різних виконавців ти зможеш знайти в папках: Animals(Тварини)Fantasy(Фантастичні істоти)

Номер слайду 16

Середовища програмуваннядля дітей. Transportation(Транспорт)People(Люди)

Номер слайду 17

Алгоритм розміщеннянового виконавця на сцені: У вікні Новий виконавець спочатку відкрий папку Образи, а потім папку з виконавцями. Переглянь виконавців, вибери потрібний та натисни кнопку Гаразд. Вибери кнопку . Відкриється вікно із заголовком Новий виконавець.

Номер слайду 18

Середовища програмуваннядля дітей. Зверни увагу! Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір команд, що повинен виконати виконавець, називають скрипт.

Номер слайду 19

Цікавинки. А чи знаєш ти, що є робот, який дбайливо стежить за станом здоров’я свого господаря, за якістю його їжі та фізичною формою? А тих, хто лінується і не хоче робити ранкову зарядку, цей робот змушує піднятися з ліжка.

Номер слайду 20

Запитання і завдання. Що таке система команд виконавця?Що таке середовище виконання алгоритму?Коли виконавець не може виконати команду алгоритму?

Номер слайду 21

Розгадай кросворд11. Виконавець у середовищі. СПРАЙТ22. Алгоритм, складений з команд середовища Скретч. СКРИПТ33. Місце, на якому відбувається виконання команд середовища Скретч. СЦЕНА44. Середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого. СКРЕТЧДалі

Номер слайду 22

Розгадайте ребус. Алгоритмм

Номер слайду 23

Запитання і завдання. Мудрунчику й Елзіку подарували по коробці цукерок, по 12 штук у кожній. Мудрунчик зі своєї коробки з'їв декілька цукерок, а Елзік зі своєї — стільки, скільки їх залишилось у коробці Мудрунчика. Скільки цукерок залишилось у Муд-рунчика і Елзіка разом?12 цукерок. Відповідь:

Номер слайду 24

Запитання і завдання. Назви виконавців, які виконують алгоритми у невідповідному середовищі. Назви відповідні середовища виконання цих алгоритмів.

Номер слайду 25

Запитання і завдання. Якою буде відповідь кожного виконавця на малюнках після отримання команди «Взуй туфельку»? Назви відповідні номери.1231. Не можу2. Не розумію3. Виконано

Номер слайду 26

Запитання і завдання«Допоможи» виконавцю Смайлику відшукати слово в таблиці за алгоритмом. Система команд виконавця: зроби крок на одну клітинку вгору (), вниз (), вліво (), вправо (), обведи букву ОКурсор

Номер слайду 27

Алгоритм 1:            Алгоритм 2:        Не розумію. Не можу. Ознайомся із системою команд виконавця Курсор: , , , . Виконай алгоритми 1 і 2, почавши від Точки А, а потім — від точки В.

Номер слайду 28

Запитання і завдання. Допоможи Олівцю виконати подані команди. Розфарбуй отриманий малюнок.33 команди

Номер слайду 29

Запитання і завдання. Віднови ланцюжок288244202420324

Номер слайду 30

Запитання і завдання. Заповни магічні квадрати5656547141710117113561773143

Номер слайду 31

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 32

Працюємо за комп’ютером. Закодуємо далеку Галактику (code.org/starwars)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Белеванцева Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
5247
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку