Презентація до уроку з математики для 3 класу на тему: " Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння виразів. Побудова кола. Розв’язування задач."

Про матеріал
Мета: : удосконалювати вміння учнів лічити сотнями, десятками, одиницями; знати способи утворення трицифрових чисел; називати числа від 1 до 1000 в прямому і зворотньому порядку від будь-якого числа до вказаного; називати попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 1000; вміти порівнювати числа та вирази; округлювати числа до сотень, удосконалювати навички побудови кіл за допомогою циркуля. За підручником для 3 класу “ Математика” (автор Наталія Листопад) .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класі Тема: Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння виразів. Побудова кола. Розв’язування задач. Підготувала : Костриба Г.Є.вчитель початкових класів. Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району. Тернопільської області

Номер слайду 2

Мета: удосконалювати вміння лічити сотнями, десятками ,одиницями; уміти утворювати трицифрові числа; називати числа від 1 до 1000 в прямому і зворотньому порядку; від будь- якого числа до вказаного; визначати попереднє і наступне число до будь- якого числа в межах 1000; округлювати числа до сотень, вчити будувати коло за допомогою циркуля. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати любов до рідного краю, своєї Батьківщини. Очікувані результати:учні лічать сотнями, десятками, одиницями; знають способи утворення трицифрових чисел; називають числа від 1 до 1000 в прямому і зворотньому порядку від будь-якого числа до вказаного; називають попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 1000; вміють порівнювати числа та вирази; округлювати числа до сотень, удосконалюють навички побудови кола за допомогою циркуля.

Номер слайду 3

І . Організація учнів Станьте діти ,всі рівненько, усміхніться гарненько . Настрій на урок візьмемо,І працювати розпочнемо. Діти у нашому класі розумні ,старанні, допитливі і урок буде незвичайний. А працювати будемо під гаслом:«Йти до школи не боюсь,Що не вмію,я навчусь»

Номер слайду 4

ІІ . Повідомлення теми і мети уроку. А про що сьогодні на уроці математики ми будемо говорити ви дізнаєтеся, коли розшифруєте слова. ( Розв’яжіть приклади, запишіть числа у порядку зростання) Гра “Шифрувальники”. (Усна лічба)1)23+41=64( С ) 2) 64-12=52 (О)3) 52+8=60 (Є) 5)70-3=67( Е )6) 58+24=82 (Л) 1)70-34=36 ( М ) 7)45+45=90( О )

Номер слайду 5

Перевірка:36 52 60 64 67 82 90 М О Є С Е Л О

Номер слайду 6

У нас будуть такі зупинки:Історична. Місточок «Каліграфічний.»Гай «Швидких обчислень.»Річка Серет. Цілюще джерело. Яр « Глибокої думки.»Пагорб «Наполегливості.»Острівська школа. Став «Подяки.»

Номер слайду 7

ЗУПИНКА ІСТОРИЧНА.  Коли було засноване село Острів ніхто не знає. Тільки воно ще давніше,ніж Тернопіль. Колись це було маленьке містечко. Сюди вздовж річки приходили люди помилуватися гарним парком і палацом графа Баворовського, а також чудовими краєвидами.

Номер слайду 8

ЗУПИНКА « МІСТОЧОК КАЛІГРАФІЧНИЙ». Щоб нам пройти далі, потрібно перейти місточок Каліграфічний.(Хвилинка каліграфії з логічним завданням). Простежте залежність у запису і продовжіть ряд чисел100,200,…….1000.

Номер слайду 9

ЗУПИНКА «ГАЙ ШВИДКИХ ОБЧИСЛЕНЬ». Математичний диктант.- найбільше двоцифрове число збільшіть на 1;- знайдіть суму двох сотень і трьох сотень; - знайдіть різницю дев’яти сотень і чотирьох сотень;- останнє число третьої сотні збільшіть у два рази;- останнє число дев’ятої сотні зменшіть у три рази;

Номер слайду 10

« Мозковий штурм». Збільшіть на 1 кожне число в таблиці. Збільшіть на 1 кожне число в таблиці.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}348-8650-50581-1843-40678-899+200300+3500+13900+70740+8600+59900+54{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}9914510929940789589 Округліть до сотень кожне число. 378, 498, 513, 209, 389, 645.

Номер слайду 11

Між якими розрядними числами міститься кожне число. Запишіть за допомогою нерівності. Наприклад: 600<675<700<933<<125<<376<<209<<411<<505<.

Номер слайду 12

ЗУПИНКА «РІЧКА СЕРЕТ». Стежка привела нас до річки Серет. А). Щоб її переплисти ми маємо розв’язати задачу .(№ 662,с.118.)Вправа « Кубування». Що означає число9?Що означає число30?Що питається у задачі?Чи можемо зразу відповісти на запитання задачі?Як знати скільки тканини витрачають на один костюм?Скількома діями можна розв’язати задачу?Хто може сам розв’язати задачу?Кому потрібна допомога?Знайдіть вираз ,за допомогою якого розв’язується ця задача? 30: (9:3); 30∙ (9:3) ; 30+(9:3);

Номер слайду 13

Закріплення вивченого матеріалу. ЗУПИНКА «ЯР ГЛИБОКОЇ ДУМКИ».№ 659,661.

Номер слайду 14

Геометричний матеріал. Далі стежка попрямувала до нашої Острівської школи. Вона теж дуже давно збудована . Першою вчителькою у ній була Коржан Зіна Іванівна. Щоб переступити поріг школи нам потрібно виконати завдання №665.

Номер слайду 15

У школі нас зустрів мудрий Знайко. Він нам запропонував завдання. Вправа « Незакінчене речення». Щоб накреслити коло використовують спеціальний інструмент - ….(циркуль). У циркулі одна ніжка -…(рухома), а друга - …(нерухома). Нерухому ніжку ставлять у точку, яка називається -….(центром кола). Відрізок, який сполучає будь -яку точку кола з центром кола ,називають ….(радіусом кола).

Номер слайду 16

Вправа « Мікрофон».- Найбільше сподобалося…..- Важким для мене було….- Я прийняв рішення…..- Потрібно ще попрацювати над…….

Номер слайду 17

Вправа « Світлофор»Червоний колір – «Було дуже важко». Жовтий колір – « У мене були незначні помилки». Зелений колір – «Я усе знав».

Номер слайду 18

ЗУПИНКА «СТАВ ПОДЯКИ» Сьогодні на уроці всі діти були активні, розумні, виховані,старанні, уважні. Я дякую вам за вашу працю, і вручаю всім медалі « Острів’яни».

Номер слайду 19

Дякую за увагу.

pptx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку