Мета: удосконалювати вміння лічити сотнями, десятками ,одиницями; уміти утворювати трицифрові числа; називати числа від 1 до 1000 в прямому і зворотньому порядку; від будь- якого числа до вказаного; визначати попереднє і наступне число до будь- якого числа в межах 1000; округлювати числа до сотень, вчити будувати коло за допомогою циркуля. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати любов до рідного краю, своєї Батьківщини. Очікувані результати:учні лічать сотнями, десятками, одиницями; знають способи утворення трицифрових чисел; називають числа від 1 до 1000 в прямому і зворотньому порядку від будь-якого числа до вказаного; називають попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 1000; вміють порівнювати числа та вирази; округлювати числа до сотень, удосконалюють навички побудови кола за допомогою циркуля.
ІІ . Повідомлення теми і мети уроку. А про що сьогодні на уроці математики ми будемо говорити ви дізнаєтеся, коли розшифруєте слова. ( Розв’яжіть приклади, запишіть числа у порядку зростання) Гра “Шифрувальники”. (Усна лічба)1)23+41=64( С ) 2) 64-12=52 (О)3) 52+8=60 (Є) 5)70-3=67( Е )6) 58+24=82 (Л) 1)70-34=36 ( М ) 7)45+45=90( О )
ЗУПИНКА «ГАЙ ШВИДКИХ ОБЧИСЛЕНЬ». Математичний диктант.- найбільше двоцифрове число збільшіть на 1;- знайдіть суму двох сотень і трьох сотень; - знайдіть різницю дев’яти сотень і чотирьох сотень;- останнє число третьої сотні збільшіть у два рази;- останнє число дев’ятої сотні зменшіть у три рази;
« Мозковий штурм». Збільшіть на 1 кожне число в таблиці. Збільшіть на 1 кожне число в таблиці.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}348-8650-50581-1843-40678-899+200300+3500+13900+70740+8600+59900+54{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}9914510929940789589 Округліть до сотень кожне число. 378, 498, 513, 209, 389, 645.
ЗУПИНКА «РІЧКА СЕРЕТ». Стежка привела нас до річки Серет. А). Щоб її переплисти ми маємо розв’язати задачу .(№ 662,с.118.)Вправа « Кубування». Що означає число9?Що означає число30?Що питається у задачі?Чи можемо зразу відповісти на запитання задачі?Як знати скільки тканини витрачають на один костюм?Скількома діями можна розв’язати задачу?Хто може сам розв’язати задачу?Кому потрібна допомога?Знайдіть вираз ,за допомогою якого розв’язується ця задача? 30: (9:3); 30∙ (9:3) ; 30+(9:3);
У школі нас зустрів мудрий Знайко. Він нам запропонував завдання. Вправа « Незакінчене речення». Щоб накреслити коло використовують спеціальний інструмент - ….(циркуль). У циркулі одна ніжка -…(рухома), а друга - …(нерухома). Нерухому ніжку ставлять у точку, яка називається -….(центром кола). Відрізок, який сполучає будь -яку точку кола з центром кола ,називають ….(радіусом кола).