Презентація до уроку з математики у6 класі на тему "Модуль числа."

Про матеріал
Презентація до уроку в 6 класі до уроку на тему "Модуль числа", містить 17 слайдів. Ця презентація допомагає на уроці і відтворює всі етапи уроку, зацікавлює дітей, містить казкові персонажі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Модуль числа

Номер слайду 2

Яке з наведених тверджень правильне? А) Кожне раціональне число є цілим? Б) Кожне ціле число є раціональним? В) Усі числа, протилежні цілим, є натуральними? 2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 6х=2; Б) 6х=1; В) 6х=0; Г) 6х=0,6? Яке з наведених тверджень правильне? А) Кожне раціональне число є натуральним? Б) Кожне натуральне число є раціональним? В) Усі числа, протилежні натуральним, є дробовими? 2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 8х=4; Б) 8х=1; В) 8х=0; Г) 8х=0,8? Пригадаємо!

Номер слайду 3

7 – 7 – 4 4 –(–5) – 5 –(+3) 3 -6 – 2 9 8 -(-6) –(–2) –(+9) –(–(–8)) Назвати число протилежне даному:

Номер слайду 4

Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛЬКИ РОЗВ’ЯЗКІВ МАЄ ЗАДАЧА? Які з чисел 3; -5,8; 4,7; ; ; 0; 1005; -99 можуть виражати відстань від початку відліку до точки координатної прямої?

Номер слайду 5

Круги ЕЙЛЕРА N Z Q 4 12 -6 0 2,5

Номер слайду 6

0 1 а) 2 1 0 -1 -2 в) г) -3 -2 -1 0 1 2 д) 2 1 0 -1 -2 б) 0 1 0 -1 -2 20 10 -20 -10 0 ж) 5 4 3 2 1 0 з) 2 1 0 -1 -2 е) Які з прямих є координатними?

Номер слайду 7

По координатній прямій з точки О в протилежних напрямках вийшли два джентельмени. Один з них опинився через деякий час у точці А(-2), а другий – у точці В(3). Яку відстань пройшов кожен? 0 3 -2

Номер слайду 8

Означення модуля

Номер слайду 9

0 0 – 3 5 – 3,5 10 0 – 4 6 | –3 | = 3 | 5 | = 5 | –4 | = 4 | 6 | = 6 | –3,5 | = 3,5 | 10 | = 10 | 0 | = 0

Номер слайду 10

0 – 3 3 0 – 8 8 0 – 4 4 | –3| = 3 | 3| = 3 | –4 | = 4 | 4 | = 4 | –8 | = 8 | 8 | = 8 | 0 | = 0

Номер слайду 11

0 – а а | – а | = а | а | = а | – а | = | а | модуль числа не може бути від’ємним; модулі протилежних чисел рівні.

Номер слайду 12

0 –3 3 x1,2 =  3

Номер слайду 13

0 х = 0

Номер слайду 14

0 Немає коренів!!!

Номер слайду 15

0 2 -2 -2

Номер слайду 16

Самостійна робота І варіант ІІ варіант | –3| + | 9| 1 . | 7| + | –4| 1 . | –12| – | – 5| 2 . | –10| – | – 2| 2 . | –57| – | 29| 3 . | –76| – | 47| 3 . | 8| · | – 15| 4 . | –6| · | 25| 4 . | 34| · | – 11| 5 . | –27| · | 11| 5 . | –85| : | – 5| 6 . | –65| : | – 5| 6 . = 12 = 11 = 7 = 8 = 28 = 29 = 120 = 150 = 374 = 297 = 17 = 13 Перевір себе:

Номер слайду 17

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання: на дошці записане число 9 Яке це число? Його модуль? Йому протилежне? Йому обернене? Де розташоване на координатній прямій? Відстань від початку відліку? Відстань між ним і йому протилежним? Число, що має менший модуль? Розв’язком якого рівняння може бути?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
24 січня 2019
Переглядів
881
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку