Пропонується для використання на уроці математики в 3 класі при вивченні теми " Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці."
Самостійна робота. Вирази № 781І варіант – 3,4 і 5 стовпчики (верхні вирази) ІІ варіант – 3,4 і 5 стовпчики (нижні вирази)
Номер слайду 17
Фізкультхвилинкаrrrrr
Номер слайду 18
Робота за підручником. Задача 783
Номер слайду 19
Залишилось – в ящ.– кг Привезли – в ящ. – кг. Стало – кг Колективна робота Задача 785 Обернена задача4896??14448??484??
Номер слайду 20
Залишилось – в ящ.– кг Привезли – в ящ. – кг. Стало – кг Колективна робота Задача 785 Обернена задача?96??14448??484??
Номер слайду 21
Залишилось – в ящ.– кг Привезли – в ящ. – кг. Стало – кг Колективна робота Задача 785 Обернена задача?96??14448??484??
Номер слайду 22
Номер слайду 23
«Гімнастика для очей»Танець метеликів
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Розв’язування логічних задач. Робота в парах rrrrrrrrrr
Номер слайду 26
Жили – були Трикутник,Квадрат і Круг. У кожного був свій будиночок під номером : 1; 2;3. Один будиночок мав найвищий дах і маленьке віконечко, другий – теж високий дах і велике вікно, а третій – низький дах і велике вікно. Відомо, що Трикутник і Круг живуть у будиночках з великими вікнами, а Круг і Квадрат – у будиночках з високими дахами. Хто в якому будинку живе? ???123
Домашнє завдання. С.122, № 787 – розв’язати чарівні ланцюжки , обчисливши вирази;№788 – І група ( розв’язати задачу) ІІ група (скласти і розв’язати обернену задачу.)