Презентація розроблена як наочний матеріал до уроку з музичного мистецтва у 3 класі. Урок 2 "Таємниці пісенної музики" (за підручником Аристової, Сергієнко)
• Які засоби музичної виразності ви пам’ятаєте?• Темп –це…• Тембр –це…• Динаміка – це…
Номер слайду 4
М. Дремлюга «Лірична пісня»• Який характер п’єси? • Чому цей інструментальний твір назвали піснею?• На якому музичному інструменті виконують п’єсу? • Про що нам може розповісти ця музика, якщо мелодію заспівати словами?
Номер слайду 5
М. Дремлюга «Лірична пісня»• Чим саме схожа ця музика на пісню? Схожість музики з піснею називається пісенністю.
Номер слайду 6
М. Дремлюга «Лірична пісня»• Як змінюється динаміка?• Як називається в музиці гучне звучання, тихе?
Номер слайду 7
ЗАВДАННЯЗамініть слова на знаки, які їх позначають і поставте між ними правильно знак збільшення чи зменшення гучності. 1 Тихоp>pp. Дуже тихо2 Гучно f < ff. Дуже гучно3 Гучноf >p Тихо4 Дуже тихо pp < p. Тихо5 Дуже гучноff >f Гучно
Номер слайду 8
До вашої уваги 3 картини. Порівняйте настрої музичної п’єси і картин. Оберіть ту, яка на вашу думку схожа із почутою музикою.• Що спільного між цією картиною і п’єсою?• Чи можна цю картину назвати «Лірична пісня»?ЗАВДАННЯ
Номер слайду 9
Музика І. Кириліної, слова П. Воронька «Засмутилось кошеня» — розучування.
Номер слайду 10
Музика І. Кириліної, слова П. Воронька «Засмутилось кошеня» — співаємо.
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАМама є, (плеснути і підстрибнути)Ось тато йде, (крокувати)Я за ними бігаю, (біг на місці) Мама — сонце, (руки вгору)Тато — небо, (руки в сторони)А я — квітонька в гаю. (присісти, руки до личка)
Номер слайду 12
Чому інструментальні твори можуть називати піснею?Як називається схожість музики з піснею?