Презентація до уроку з правознавства для 9-го класу за методикою змішаного навчання "Перевернутий клас". Тема уроку "Права і свободи людини"

Про матеріал

Мета: ознайомитись з поняттями «права і свободи людини», видами прав і свобод; розвивати вміння тлумачити поняття «права і свободи людини», описувати види прав і свобод людини і наводити приклади; аналізувати зміст окремих статей Загальної декларації прав людини; виховувати повагу до прав людини, сприяти усвідомленню важливості їх дотримання; створити плакати за темою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тур’я- Реметівська ЗОШ І-ІІІ ступенів села Тур’я-Ремета Перечинського району Закарпатської області

Номер слайду 2

Урок правознавства Права і свободи людини 9 клас Підготувала: вчитель історії, словацької мови та літератури Пилип Ельміра Елемірівна

Номер слайду 3

«Перевернутий клас»

Номер слайду 4

Можливо, сьогоднішні діти й потребують перевернутих уроків?

Номер слайду 5

Мій “перевернутий клас”

Номер слайду 6

План заняття Вдома Перегляд відео “Історія прав людини”. Вивчення програмового матеріалу за темою: “Права і свободи людини”. Робота у групах (Теоретики, Практики, Аналітики). Презентація проектів. Юридичний міні-тест.

Номер слайду 7

РОБОТА В ГРУПАХ

Номер слайду 8

АНАЛІТИКИ

Номер слайду 9

ТЕОРЕТИКИ

Номер слайду 10

ПРАКТИКИ

Номер слайду 11

СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ

Номер слайду 12

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТІВ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки

Номер слайду 16

ЮРИДИЧНИЙ МІНІ-ТЕСТ

Номер слайду 17

Зацікавити учнів до нової форми роботи. Організувати роботу за вивченим матеріалом. Елементи новизни учні сприйняли позитивно. Залучити до роботи на уроці всіх учнів.

Номер слайду 18

Цінність «перевернутих класів» Для учнів обговорюють зміст лекції ; перевіряють свої знання; взаємодіють один із одним у практичній діяльності. Для вчителя режисер, постановник, диктор, оператор … під час навчальних занять - тренер або консультант .

Номер слайду 19

Переваги Проблеми “перевернутого класу” На урок діти приходять підготовленими; підвищується мотивація учнів; розширені засоби діагностики; можливість затримуватися на найбільш складних для сприйняття місцях. Як бути з дітьми у яких не має комп’ютера або вихода в мережу Інтернет? Як зробити відеоконтент, який із великою увагою привертав би увагу учнів? Як пояснити батькам переваги такого навчання?

Номер слайду 20

Для тих, хто прагне оригінальності в усьому! Здивуйте всіх — «переверніть свій клас», тепер домашнє завдання виконають усі.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Зубчевська Наталія Богданівна
    Як часто ви проводите такі уроки? Чи достатньо вам часу? (45 хв). Методика "Перевернутий клас " дуже цікава і вимагає від вчителя великої підготовки. З власного досвіду можу сказати, що це повинно бути в системі роботи вчителя. Ельміра Ельмірівна ви молодець.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пилип Ерік
    Я мрію побувати на такому перевернутому уроці
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 січня 2018
Переглядів
2069
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку