Мета: сформувати в учнів уявлення про значення природних і штучних екосистем в житті людини та охорону екосистем; розглянути поняття «зелена архітектура», визначити необхідність догляду за штучними екосистемами, навчити доглядати за культурними рослинами; познайомити із зеленою архітектурою парків, ботанічних садів; підкреслити значення штучних насаджень для відпочинку, цікавих подорожей та досліджень; розвивати цікавість до вивчення предмета, виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Дослідити питання: Що таке «зелена архітектура»? Яке значення вона має для життя людини?
Номер слайду 5
Номер слайду 6
o ялина голуба o ялина срібляста o ялиця сибірська o ялівець віргінський o тополя пірамідальна o туя східна o тис ягідний
Питання для обговорення: - Наскільки важлива роль зелених насаджень у житті людини? - Чи змогли б люди жити в місті без рослин? - Які знання потрібні фахівцям зеленого будівництва? - Чому зелена архітектура набула великого значення у містах?
Номер слайду 25
Парки, сади, ботанічні сади, дендрарії, лісопарки, тощо – це приклади штучних екосистем, створених людиною для вирішення своїх господарських завдань, відпочинку та наукової діяльності.
Номер слайду 26
§ 15 опрацювати, закінчити ескіз зеленої архітектури