«Термометр емоцій» Я знервована(ний) Мені хороше. Мені радісно Я спокійна(ний)Мені погано
Номер слайду 2
«Термометр емоцій» Я знервована(ний) Мені хороше. Мені радісно Я спокійна(ний)Мені погано
Номер слайду 3
Десяте листопада. Класна робота
Номер слайду 4
Вимова й написання префіксів з- (зі-,с-)Тема уроку
Номер слайду 5
Казка про птахів
Номер слайду 6
Кафе «Птах»rrrrr
Номер слайду 7
Кафе «Птах»Всі ці слова пишуться з префіксом с-Сфотографувати. Спитати. Створити. Сховати. Склеїти. Сказати. Якщо зайти у це кафе, то за столом можна побачити такі слова:
Номер слайду 8
Кафе «Птах»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Словам з префіксом з – входити сюди заборонено. Біля дверей кафе стоять вартові. Спустилась. Зіскочити
Номер слайду 9
Перед усіма іншими приголосними вживається префікс з-: зробити, зшити, зчистити. Запам'ятай!Перед звуками [к],[п],[т],[ф],[х] пишемо префікс с-Якщо корінь розпочинається сполукою кількох приголосних,уживається префікс зі-:зіскочити, зіткнення, зібганий
Номер слайду 10
Птахи розказали, що в теплих краях є чарівна квітка – всезнайка. Зараз ця квітка допоможе нам засвоїти знання з даної теми.
Номер слайду 11
Словниковий диктант. Записати слова у три колонки (с-, з-, зі-). Обвести останню букву кожного слова і прочитати прислів'я. Скис. Схов. СтертіСфотографований. Спостерігач. Сповна. Спис. Згоден. Зсохла. Затишок. Зверхньо. Зваж. Згин. Змалку. Зріс. Зсип. Здер. Зів’яла. Зігрів. Зісподу. Свій час на кожну справуstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 12
Поясніть значення кожного фразеологізму(з -, с -) кинути ярмо (з -, с -) давати в архів (з -, с) хрестити мечіЯзика (з - , с -) ламаєш І волосина не (з -, с -)паде (з -, с -) палити мости (з -, с -)рівняти із землею(з -, с -) садити з хмар на землюЯк гора з плечей (з -, с -) сунулася (з -, с -) клеїти кислу міну
Номер слайду 13
Скинути ярмо - звільнитисяздавати в архів - забутисхрестити мечі – розпочати боротьбуЯзика зламаєш – важко вимовити І волосина не спаде – гарантувати безпекуСпалити мости – знищити саму можливість повернення до чогось Зрівняти із землею - знищитиЗсадити з хмар на землю – повернути об'єктивний погляд на життяЯк гора з плечей зсунулася – відчути полегшенняСклеїти кислу міну – виявити незадоволення Розводити як дитя - обманювати Перевірте
Номер слайду 14
Гра «Ремонт слів» «Відремонтувати» слова, вставивши пропущені префікси С або З, з виділеними словами складіть речення. ...каза́ти,...палахну́ти, …вити, …мити, ...фотографува́ти, ...хили́ти.
Номер слайду 15
Склади слово. До поданих слів додайте префікс з- (с-). Пробувати, рівнятися, одягнений, малювати, орати, кинути, нівечити, економити. Складіть другі букви кожного утвореного слова і дізнаєтесь, що буде з тим, кого дощ до нитки намочив.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Як ви почуваєте себе після уроку? Ура я зрозумів тему Не зрозумів Ох! Я вморився вморилась, але було цікаво Мені було важко
Номер слайду 18
«Термометр емоцій» Я знервована(ний) Мені хороше. Мені радісно Я спокійна(ний)Мені погано