20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація до уроку зарубіжної літератури "Дон Кіхот - комічний блазень чи благородний лицар?"

Про матеріал

Презентація використовується для розвитку ерудиції та творчих здібностей учнів; має розвивати вміння висловлювати та аргументувати свої думки під час дебатів; показати учням невідповідність високих душевних поривань Дон Кіхота з реаліями повсякденного життя; спонукати учнів до активної позиції; формувати гуманістичний світогляд; учити усвідомлювати моральні цінності, відображені у художньому творі; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, справедливості, бажання захищати скривджених; виховувати вміння у учнів використовувати узагальнений досвід, втілений у мистецькому творі як складову власного життєвого досвіду.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Білоцерківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 21 Білоцерківської міської ради. Київської областіУрок розвитку мовлення. Дебати. Дон Кіхот – комічний блазень чи благородний рицарь?Урок із зарубіжної літератури вчителя Білоцерківської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 21 Білоцерківської міської ради. Київської області,вчителя вищої категорії Сливки Алли Миколаївни

Номер слайду 2

На діло лицарське себе він оддавав –Ставать за малих в обороні,І де він неправду і зло зустрічав,Там сміло він брався до броні. Що нині не так, як колись, він не знав,У давні закоханий мрії…Б. Грінченко «Дон Кіхот»

Номер слайду 3

У світовій літератутурі є багато трагедій: трагедія особистості. Трагедія родини, трагедія держави. «Дон Кіхот»,- на мійпогляд,- трагедія людства. С. Бродський

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Дебати – це (фр. debat) — чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми. Цей різновид публічної дискусії учасники дебатів спрямовують на переконання в своїй правоті третьої сторони, а не одне одного. Тому вербальні і невербальні засоби, що використовуються учасниками дебатів, мають на меті отримання певного результату — сформувати у слухачів позитивне враження від власної позиції.

Номер слайду 6

Сьогодні на уроці: Я навчився…Було цікаво…Було важко…Можу похвалити себе за те, що…Можу похвалити однокласників за те, що…Більше всього мені сподобалось…Мені здалося важливим…Для мене було відкриттям те, що…

Номер слайду 7

Для всіх учнів. 1. Написати статтю : «Образ Дон Кіхота у різних видах мистецтва»Створити повідомлення (презентації, відеоряди,кластери, фрагменти фільмів, дібрати ілюстрації до твору та записи музичних творів)( по групах) :1. Образ Дон Кіхота у музичному мистецтві.2. Дон Кіхот у творах відомих художників.3. Образ Дон Кіхота на сцені та у кінематографі.Індивідуальні завдання. 1. Дібрати поезії, де оспівано образ Дон Кіхота.2. Написати твір – мініатюру: «Дон Кіхот – це завжди перший…»

Номер слайду 8

Список використаних джерел: 1. Головач О. М. Система уроків за темою «Злет людського духу в літературі доби Відродження» //Зарубіжна література в школі. – 2012. – №5.2. Ісаєва О. О. Хто ви – Дон Кіхоте Ламанчський? Урок-засідання прес-клубу з вивчення роману Мігеля де Сервантеса з використанням літературно-критичних матеріалів //Зарубіжна література. – 1999. – №5.3. Кругла Л. В. Світ тримається на диваках //Всесвітня література. – 1996. – №94. Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л. В. Зарубіжна література. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Грамота, 2008. – 384 с.5. Мігель де Сервантес Сааведра «Премудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі». К.: Дніпро, 2005.6. http://bibl.com.ua/literatura/25048/index.html - Роман «Дон Кіхот» пародія на лицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя

pptx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку